ضرورت اجرای طرح انسداد ورودی جنوبی پلدختر

کد خبر: 
۳۲۷۸
دادستان پلدختر تاکید کرد؛

ضرورت اجرای طرح انسداد ورودی جنوبی پلدختر

علی امرایی دادستان پلدختر

دادستان پلدختر بر ضرورت اجرای طرح انسداد ورودی جنوبی این شهرستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به لحاظ همجواری با استان خوزستان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی امرایی روز سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان پلدختر اظهار داشت: با توجه به بررسی وضعیت خاص استان خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا و همجواری محیطی این شهرستان با این استان جلسه‌های مختلفی تشکیل و مباحثه مربوطه مورد برسی قرار گرفت.

وی بر اجرای طرح جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به پلدختر تاکید کرد و افزود: اجرای صحیح این طرح و اینکه نیروهای پلیس راه در چه مکانی مستقر شوند نیاز به آسیب شناسی و در نهایت بهترین تصمیم دارد.

دادستان پلدختر گفت: استقرار نیروهای پلیس راه در محل تلاقی محور قدیم با آزاد راه پل زال- خرم‌آباد مورد آسیب شناسی قرار گرفت اما متأسفانه به دلیل اینکه نیروها باید به صورت مستمر در این مکان حضور داشته باشند از نظر تأمین امکانات کار سخت و دشواری است.

امرایی افزود: از طرفی با استقرار نیروهای پلیس راه در ورودی شهر پلدختر قبل از رسیدن به میدان امام حسین (ع) نیاز به امکانات و تأمین سلامت نیروها برطرف می‌شود اما در اجرای طرح در این محل ۲ نکته حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه جلوگیری از ورود خودروها به سطح شهرستان در اعمال محدودیت‌های تردد مد نظر است، استقرار نیروها در ورودی شهر بسیاری از مراکز جمعیتی بومی شهرستان مانند روستاهای جنوب شهرستان را از مزیت‌های طرح محروم می‌کند و این روستاها می‌توانند عامل ثانویه انتقال به محدوده شهر نیز باشند.

دادستان پلدختر افزود: از طرفی می‌توان پیش بینی کرد با توجه تردد زیاد از حد خودروهای شوتی از این مسیر هر چه اطلاع رسانی صورت گیرد اما ممکن است با عوامل نارضایتی مواجه و خودروهایی که ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر پیموده‌اند به بهانه اعتراض خودرو خود را متوقف و زنجیره‌ای از مشکلات جانبی ایجاد شود.

امرایی یادآور شد: بنابراین برای رفع مشکلات پیرامون اجرای طرح جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان نیاز به بحث و تبادل نظر علمی و کارشناسی از سوی دستگاه‌های ذی ربط برای رسیدن به تصمیم گیری صحیح در اجرای این طرح به بهترین نحو ممکن است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - فرمانداری پلدختر - کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم