صدور ۶۲۵ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان

کد خبر: 
۲۸۶۰
قنبریان خبر داد؛

صدور ۶۲۵ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان

صدور 625 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان از صدور ۶۲۵ تاییدیه ایمنی آسانسور در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مرضیه قنبریان امروز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای استانداردسازی و اجرای آزمون‌های اولیه و ادواری آسانسورها از ابتدای امسال تاکنون، برای ۳۶۳ مورد بازرسی اولیه و ۲۶۲ مورد بازرسی ادواری، تاییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک‌ساله در لرستان صادر شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، همه آسانسورهای کششی(مسافربری) نصب شده در کشور مشمول مقررات استانداردهای اجباری هستند و موضوع لزوم اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور قبل از صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری‌ها ابلاغ شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان در ادامه یادآور شد: بر اساس اطلاع رسانی‌های انجام شده، از اردیبهشت ماه سال آینده، اجرای استاندارد مربوط به ایمنی آسانسورهای هیدرولیکی و پله‌های برقی نیز مشمول مقررات استاندارد اجباری قرار می‌گیرد.

قنبریان بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت تاییدیه ایمنی آسانسور، کد ۱۰ رقمی شناسه ملی نصب شده در کابین را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت غیر معتبر بودن تاییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۴۳به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - آسانسور - استاندارد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم