صدور ۴۰۵ اخطار زیست محیطی برای متخلفان لرستان

کد خبر: 
۵۸۹۹
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اعلام کرد؛

صدور ۴۰۵ اخطار زیست محیطی برای متخلفان لرستان

۴۰۵ اخطار زیست محیطی برای متخلفان لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۴۰۵ اخطار زیست محیطی ۹ ماهه امسال برای متخلفان در این استان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: از مجموع اخطار‌های زیست محیطی صادر شده ۲۵۹ مورد برای صنایع آلاینده، سه مورد شهرداری سلسله، ۱۶ مورد دامداران، ۱۶ مورد حوزه آتش سوزی زمین‌های کشاورزی، پنج اخطار برای بیمارستان‌های استان، رفع آلودگی هفت مورد، تصفیه خانه ۲ مورد و مابقی اخطار‌ها در سایر بخش‌ها بوده است.

علی سالاروند گفت: همچنین ۳۶۶ آلودگی زیست محیطی امسال در استان ثبت شده است که ۲۵۲ مورد آن در حوزه صنایع آلاینده، ۱۶ مورد جایگاه پسماند، ۳۰ مورد کشتارگاه، بیمارستان هفت مورد، تصفیه فاضلاب در زمین‌های کشاورزی و آتش سوزی اراضی ۲۵ مورد می‌باشد.

سالاروند گفت: تاکنون ۶۲۴ پرونده قضایی در خصوص آلودگی‌های زیست محیط در لرستان تشکیل شده که از این مجموع ۲۰۰ پرونده مربوط به شهرستان خرم آباد است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: ۷۱۸ متخلف زیست محیطی امسال در استان دستگیر، در این راستا ۶۸۶ پرونده تخلفاتی تشکیل و تاکنون ۱۶۳پرونده مختومه شده است و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

سالاروند ادامه داد: میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده ها۱۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال می‌باشد که تاکنون از این میزان ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال وصول شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
آلودگی زیست محیطی - صنایع آلاینده لرستان - محیط زیست لرستان - علی سالاروند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم