صدور ۱۲ پروانه فعالیت دفاتر پیشخوان در لرستان

کد خبر: 
۶۶۵۰
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان:

صدور ۱۲ پروانه فعالیت دفاتر پیشخوان در لرستان

صدور ۱۲ پروانه فعالیت دفاتر پیشخوان در لرستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با تاکید بر لزوم دسترسی آسان مردم به خدمات دولت، از واگذاری ۱۲ مجوز بهره‌برداری و فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مجتبی صارمی» امروز (۲۵ فروردین ماه) گفت: دسترسی آسان مردم به خدمات دستگاه‌های اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت، موجب کاهش ترددهای غیرضروری، کاهش هزینه ایاب و ذهاب، کمک به کاهش آلودگی هوا و محیط زیست، کاهش ترافیک شهری و بین شهری، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کاهش فساد اداری می‌شود.

رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی لرستان ادامه داد: صدور پروانه فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی علاوه بر اهداف و مزایای یادشده، در ایجاد اشتغال و الکترونیکی شدن فرآیندها و خدمات موثر است.

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی باید همکاری لازم را برای واگذاری و برون‌سپاری خدمات خود به این دفاتر داشته باشند.

او بیان کرد: با هدف رسیدگی به درخواست‌های واصله به دبیرخانه استانی دفاتر پیشخوان در سال گذشته شش جلسه کارگروه استانی تشکیل و در مجموع ۱۰۱ مصوبه توسط اعضا صورت‌جلسه شد. از آن جمله می‌توان به صدور ۱۲ پروانه فعالیت جدید دفاتر در حوزه شهری و روستایی، ۲۸ مورد تجدید پروانه، ۱۹ مورد اصلاح نشانی و هفت مورد انتقال امتیاز اشاره کرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
صدور پروانه - دفاتر پیشخوان روستایی - خدمات الکترونیگی - اشتغال - فناوری اطلاعات لرستان - مجتبی صارمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم