شکست دشمنان با پشتیبانی مردم از انقلاب

کد خبر: 
۳۰۶۹
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان:

شکست دشمنان با پشتیبانی مردم از انقلاب

سید اسماعیل حسینی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان گفت: اهداف دشمنان همواره با پشتیبانی مردم از انقلاب شکست خورده است؛ چراکه ملت ایران راه ولایت و رهبری را ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی روز پنجشنبه در آیین «میهمانی لاله‌ها» و غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد اظهار داشت: دشمن خواهان رخداد عظیم انقلاب در خاورمیانه نبود؛ چراکه با تغییر رژیم منحوس پهلوی تمام منافع آنان از بین می‌رفت بنابراین اکنون جمهوری اسلامی همانند خاری در چشم آنان است.

وی گفت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب، تحرکات ضد دینی و ضد بشری را آغاز کردند که جنگ تحمیلی نمونه‌ای از این اقدامات بود و در حالیکه تحریم بودیم غافلگیر شدیم.

وی با اشاره به اینکه تحریم امروز ریشه در گذشته دارد، ادامه داد: اوایل انقلاب هم تمام سرمایه های ایران بلوکه شد و اکنون ۴۲ سال است که ملت ایران مقاومت می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نهاد ارزشی است گفت: همچنین در اوایل انقلاب یک سپاه قدرتمند نداشتیم و اکنون این نهاد قدرتمند، مایه افتخار جمهوری اسلامی است و باوجود مشکلات، دستاوردهای خوبی با تبعیت از ولی فقیه کسب کرده‌ایم.

حجت الاسلام حسینی افزود: دشمن پس از سال‌ها متوجه شده است که برای رسیدن به منافع خود با ولی فقیه مقابله و این جایگاه را تضعیف کند، اما اهداف آنها همواره با پشتیبانی مردم شکست خورده است؛ چراکه ملت ایران راه ولایت و رهبری را ادامه می‌دهد.

همزمان با دهه مبارک فجر گلزار شهدای لرستان با حضور مردم ولایت‌مدار این شهرستان و مسئولان غبارروبی و عطر افشانی شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - ایران - امنیت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم