شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ کهن‌ترین نهاد انقلاب 

کد خبر: 
۷۱۱۵
چندرسانه‌ای؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ کهن‌ترین نهاد انقلاب 

احمدرضا غلامی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از این شورا به عنوان کهن‌ترین نهاد انقلاب اسلامی نام برد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت الاسلام والمسلمین «احمدرضا غلامی» ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این شورا در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ بر اساس درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پیگیری‌های شهید «غلامحسین حقانی» و رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.

وی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از کهن‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی نام برد و افزود: دستاورد این شورا هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و ایجاد وحدت و هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان، ادامه داد: پیروی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و دفاع از اارزش‌های اصیل اسلامی جزو افتخارات این شوراست و همواره این مسیر صحیح و روشن را ادامه خواهد داد.

«غلامی» با اشاره به جنایت رژیم صهيونيستي در ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: ارتکاب این عمل جنایتکارانه در خاک ایران اسلامی تاوان سنگینی را برای عاملین و حامیان آن به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی به دنبال خواهد داشت و خشم ملت های مسلمان به زودی هیمنه این رژیم پوشالی را برای همیشه درهم خواهد شکست.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان - احمدرضا غلامی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم