شهادت مرزبان مجاهد لرستانی در هنگ مرزی بانه

کد خبر: 
۴۳۳۴
سرپرست فرماندهی مرزبانی کردستان خبر داد؛

شهادت مرزبان مجاهد لرستانی در هنگ مرزی بانه

شهید رشید سپهوند مرزبان هنگ مرزی بانه

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان از شهادت مرزبان مجاهد لرستانی در مرز بانه خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سرهنگ «محمدعارف سپهری» در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای تشدید اقدامات کنترلی و انسداد نوار مرز و مبارزه با قاچاقچیان، مرزبانان هنگ مرزی بانه پوشش معابر و خلاهای مرزی را دستور کار قرار دادند.

وی افزود: شب گذشته مرزبانان نیروی انتظامی در حین کنترل و پایش نوار مرزی با کاروان قاچاقچیان مواجه شدند و بلافاصله با اخذ موضع مناسب ، عرصه را بر متجاوزان و قاچاقچیان تنگ کردند و قاچاقچیان که خود را در محاصره دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.

سرهنگ سپهری در ادامه تصریح کرد: در این درگیری، ستوان‌سوم «رشید سپهوند» با رشادت و مقتدرانه در برابر قاچاقچیان ایستادگی کرد و مورد اصابت گلوله قرار گرفت، که با انتقال وی به بیمارستان «صلاح الدین ایوبی» بانه، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور موثر واقع نشد و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: متجاوزان و قاچاقچیان بدانند سلحشوران مرزبانی استان کردستان با اقتدار از مرزها دفاع و با آنان مقابله می کنند و به طور قطع راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش های نظام و انقلاب ادامه دارد.

گفتنی است، ستوان‌سوم شهید مرزبان «رشید سپهوند» مجرد و اهل و ساکن استان لرستان است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
مرزبانی - شهادت - شهرستان بانه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم