شستشوی ۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در لرستان

کد خبر: 
۵۳۹۲
مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان خبر داد؛

شستشوی ۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در لرستان

شستشوی ۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در لرستان

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از شستشوی ۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «یاسر اکبریان» امروز پنج‌شنبه در جلسه با معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب لرستان از بازسازی و لایه روبی ۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شش ماه اول سال خبر داد.

وی عنوان کرد: عملیات شستشوی بیش از ۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان باهدف افزایش طول عمر شبکه فاضلاب، جلوگیری از پس‌زدگی و گرفتگی شبکه فاضلاب و رضایتمندی مشترکین و با عملیات تخلیه منهول‌ها و شستشو با دستگاه واترجت صورت‌گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: باتوجه‌به اینکه طول خط و شبکه فاضلاب در استان نزدیک به هزار و ۷۰۰ کیلومتر است، برنامه‌ریزی لازم برای بازسازی و شستشوی مابقی آن در دستور کار شرکت است.

اکبریان، همچنین با اشاره به سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب در سطح استان، گفت: باهدف امحای سوسک‌ها و حشرات موذی و همچنین افزایش سطح بهداشت عمومی و رضایت شهروندان، تعداد ۲۶ هزار فقره منهول فاضلاب در سطح شهرهای استان سم‌پاشی شده است.

وی در خصوص برنامه آمادگی این شرکت در مقابله با پس‌زدگی منهول‌های فاضلاب در هنگام بارندگی، گفت: عملیات نصب سرریز بر روی خطوط اصلی فاضلاب به صورتی که نقاطی که احتمال پس‌زدگی در زمان بارندگی داشته شناسایی شده که با نصب سرریز مانع از برگشت فاضلاب و شکستگی دریچه‌های فاضلاب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، از شهروندان درخواست کرد به‌هیچ‌عنوان نخاله ساختمانی و ضایعات خود را در منهول‌های فاضلاب نریزند همچنین در صورت مشاهده شکستگی و یا گرفتگی فاضلاب با سامانه ۱۲۲ تماس گرفته تا در اولین فرصت در رفع آن اقدام گردد.

اکبریان، بیان داشت: تعداد ۲۹۴ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار دارد.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب و فاضلاب لرستان - یاسر اکبریان - شبکه فاضلاب

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم