شرکت تیم‌های دو و میدانی خرم‌آباد در مسابقات کشوری

کد خبر: 
۵۶۶۰
مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد خبر داد؛

شرکت تیم‌های دو و میدانی خرم‌آباد در مسابقات کشوری

تیم‌های دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد گفت: تیم‌های دو و میدانی این باشگاه در مسابقات داخل سالن باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «ایرج سپهوند» در سخنانی، اظهار داشت: ۲۵ آذرماه به همراه مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج‌فارس با سرپرست فدراسیون دو و میدانی جلسه داشتیم که چندین توافق صورت گرفت.

وی با اشاره به کارشکنی سرپرست قبلی فدراسیون دو و میدانی برای شرکت‌نکردن تیم پلیمر در لیگ برتر این رشته و غیبت مدعی اصلی قهرمانی در دو بخش بانوان و آقایان فضای باز، ادامه داد: در خصوص حضور تیم‌های بانوان و آقایان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در مسابقات داخل سالن باشگاه‌های کشور که دی‌ماه برگزار می‌شود اعلام آمادگی کردیم تا این فصل هم مثل سنوات گذشته شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، اضافه کرد: موضوع بعدی در خصوص مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا است که باشگاه پلیمر از لحاظ سخت‌افزار الکترونیکی و تجهیزات برای بهتر برگزارشدن این رقابت‌ها به فدراسیون کمک خواهد کرد.

سپهوند، گفت: یکی از موارد دیگر در خصوص پیست داخل سالن شهید کریمی خرم‌آباد است که قرار شد هفته آینده پیمانکاری که در حال تعمیر و مرمت سالن آفتاب انقلاب تهران است برای بازدید و مرمت این سالن نیز به خرم‌آباد سفر کند.

وی با بیان اینکه آخرین موضوع در مورد هیأت دو و میدانی لرستان بود، تصریح کرد: این هیأت مدتی است که با سرپرست اداره می‌شود و دچار حواشی و افول شده و طی صحبت‌هایی که با سرپرست فدراسیون دو و میدانی داشتیم تصمیم بر این شد که روال قانونی انتخابات ریاست این هیأت طی شود تا بار دیگر دو و میدانی لرستان به جایگاه واقعی خودش برگردد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
ورزشی - دو و میدانی - خرم آباد - ایرج سپهوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم