شروع به کار ابر پروژه راه آهن لرستان پس از تعطیلات نوروز

کد خبر: 
۶۵۳۸
در تماس استاندار لرستان با وزیر راه؛

شروع به کار ابر پروژه راه آهن لرستان پس از تعطیلات نوروز

شروع به کار ابر پروژه راه آهن لرستان پس از تعطیلات نوروز

در تماس تلفنی استاندار لرستان با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت ابر پروژه‌ی راه آهن خرم آباد به دورود بر حمایت دولت از این پروژه‌ی مهم و فعال شدن آن پس از تعطیلات نوروز تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، در تماس تلفنی استاندار لرستان با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت ابر پروژه‌ی راه آهن خرم آباد به دورود بر حمایت دولت از این پروژه‌ی مهم و فعال شدن آن پس از تعطیلات نوروز تأکید شد.

در این تماس مشکلات فروش نفت که منبع اصلی تأمین اعتبار ابر پروژه‌ی راه آهن خرم آباد به دورود است، دلیل عمده‌ی وقفه‌ی کوتاهی بود که برای آن به وجود آمد که با پیگیری استاندار لرستان و دستور وزیر راه و شهرسازی منابعی برای فعالیت مجدد آن در نظر گرفته شده است.

ابر پروژه‌ی راه آهن خرم آباد به دورود طی ۱۲ ماه ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به اذعان وزیر راه و شهرسازی و استاندار با توجه به سنگینی آن به ویژه حجم بالای مسیر کوهستانی و تعداد تونل زیاد و به نسبت سال‌های گذشته از زمان شروع آن و مشکلات اعتباری سد راه قابل قبول است.

در این تماس تلفنی همچنین در مورد خساراتی که پس از بارندگی‌های هفته‌ی اول فرودین ماه به محور خرم آباد به پلدختر به وجود آمد بحث و تبادل نظر شد.

بر این اساس خسارات وارد شده در استان برآورد خواهد شد تا در سفر قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی به استان برای جبران آن تمهیدات و دستورات لازم وزیر لحاظ شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
پروژه راه آهن - خرم آباد - دورود - وزیر راه - استاندار لرستان - مهرداد بذرپاش

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم