سهم ۰.۳۷ درصدی لرستان از منابع کشور

کد خبر: 
۶۰۳۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام کرد؛

سهم ۰.۳۷ درصدی لرستان از منابع کشور

سهم ۰.۳۷ درصدی لرستان از منابع کشور

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: سهم استان از منابعی که باید استان تأمین و واریز به خزانه کشور کند ۰.۳۷ درصد است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «سمانه حسن‌پور» امروز هفتم بهمن‌ماه در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع لرستان که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، اظهار کرد: سهم لرستان از منابع کشور یعنی منابعی که استان باید تأمین و واریز به خزانه کشور کند، ۰.۳۷ درصد است و لرستان در رتبه بیست‌وششم کشور قرار دارد.

وی تصریح کرد: به‌طور کلی کل درآمدهای عمومی مصوب استان در سال‌جاری ۲۳ هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال بوده و درآمد مصوب ۱۰ ماهه استان نیز ۱۹ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال است.

این مسئول بیان کرد: از این میزان خوشبختانه رقم ۱۹ هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال آن تاکنون وصول شده و عملکرد نزدیک به ۱۰۰ درصد داریم.

رئیس ستاد درآمد لرستان خاطر نشان کرد: از این میزان تحقق، مبلغ ۱۸ هزار و ۷۸ میلیارد ریال درآمد مالیاتی و با تحقق ۹۷ درصد و مبلغ یک هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال هم مربوط به درآمدهای غیر مالیاتی و با تحقق ۱۶۴ درصد است.

حسن‌پور اضافه کرد: انتظار می‌رود اداره‌کل ثبت و اسناد، شرکت مخابرات، اپراتور همراه اول، پلیس راهور و بانک‌های عامل استان در وصول مالیات‌ها طبق قانون همکاری و همراهی لازم را با اداره‌کل امور مالیاتی استان را به عمل آورند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان - منابع طبیعی لرستان - سمانه حسن پور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم