سرمایه گذاری ۱۱۲ میلیون یورویی خارجی ها در لرستان

کد خبر: 
۵۷۶۰
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان اعلام کرد؛

سرمایه گذاری ۱۱۲ میلیون یورویی خارجی ها در لرستان

سرمایه گذاری ۱۱۲ میلیون یورویی خارجی ها در لرستان

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: از سال ۹۵ تاکنون ۱۱۲ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «علی محمدی» پیش از ظهر امروز در نشست سه‌شنبه‌های خبری لرستان، اظهار کرد: از سال ۹۵ تا کنون ۱۱۲ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی واگذاری‌ها طی سال‌های گذشته در استان به خوبی انجام نشده که برخی‌ها منتج به ابطال شده و برخی‌ها متاسفانه بیشتر سرمایه‌بر بوده‌اند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان با بیان اینکه ۱۳۵۹ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۸ به استان اختصاص داده شده، افزود: از این مبلغ تا کنون ۹۴۴ میلیارد تومان تامین اعتبار شده که باید طرح از حوزه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شوند.

محمدی بیان داشت: تا کنون در کارگروه ۱۱۰ طرح بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان مصوب شده که ۲۰۰ میلیارد تومان از مرحله اخذ قرارداد عبور کرده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان با بیان اینکه بانک‌های خصوصی استان ۳۰ درصد منابع را تسهیلات پرداخت می‌کنند، افزود: حال اینکه بر اساس سیاست‌های بانکی این میزان پرداخت تسهیلات باید ۵۰ درصد باشد که در این زمینه متاسفانه نظارت بانک مرکزی را نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: نسبت منابع و مصارف بانک‌های استان ۱۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، به نحوی‌که سال گذشته حدود ۷۵ درصد بود و امسال این نسبت تا ۸۷ درصد افزایش داشته است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
مدیرکل اقتصاد و دارایی - سرمایه گذاری - علی محمدی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم