ساماندهی میدان «بهشت» در مرکز لرستان

کد خبر: 
۵۱۵۰
معاون استاندار لرستان خبر داد؛

ساماندهی میدان «بهشت» در مرکز لرستان

ساماندهی میدان «بهشت» در مرکز لرستان

خرم‌آباد - معاون عمرانی استاندار لرستان از اجرای طرح ساماندهی میدان «بهشت» در شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «احمدرضا دالوند» در بازدید از ورودی و خروجی‌های خرم‌آباد با بیان اینکه فضاسازی و مبلمان شهری پایه و توسعه گردشگری است، اظهار داشت: هرسال در آستانه ایام نوروز ساماندهی و آماده‌سازی شهرهای استان به‌ویژه خرم‌آباد که بیشترین گردشگر را در ایام نوروز پذیراست، در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به مصوبات ستاد خدمات سفر اشاره کرد و افزود: امروز به‌منظور اجرایی‌شدن این مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی بازدیدی از ورودی و خروجی‌های خرم‌آباد به عمل آمد.

معاون عمرانی استانداری لرستان از طرح ساماندهی میدان بهشت به سمت روستای «گیلوران» خبر داد و عنوان کرد: باتوجه‌به گره ترافیکی که پنجشنبه‌ها در این نقطه وجود دارد، شورای ترافیک استان این طرح را مصوب و امروز توسط مشاور با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداری به‌صورت عملیاتی تشریح و نکات مهم بررسی شد.

دالوند در ادامه به پاک‌سازی و نظافت حریم چهارخطه خروجی خرم‌آباد به سمت کوهدشت اشاره کرد و افزود: بخشی از این مسیر توسط راه و شهرسازی آسفالت و ساماندهی شد که قرار است طی هفته آینده نیوجرسی‌ها و تابلوها نصب و خط‌کشی‌های این مسیر اصلاح شود.

وی گفت: در مسیر آزادراه خرم ـ ‌زال از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بازدید و نسبت به رعایت نظافت محیط، سرویس بهداشتی و نمازخانه‌ها تذکرات لازم داده شد.

معاون عمرانی استانداری لرستان بر لزوم نخاله‌برداری، نظافت و شستشوی جداول، نیوجرسی‌ها و تابلوهای راهنمایی تأکید کرد و افزود: شهرداری و راهداری استان به‌صورت مشارکتی خروجی و ورودی‌های شهر را سریعاً ساماندهی کنند.

دالوند، گفت: قسمتی از پل ماسور که در سال ۹۸ آسیب‌دیده بود اکنون در حال احداث است؛ اما به دلیل داشتن معارض مشکلاتی دارد که قرار شد با همکاری شهردار این مشکل رفع شود تا لاین جدید این پل به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
معاونت عمرانی استانداری لرستان - احمدرضا دالوند - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم