سال ۱۴۰۰؛ زمان افتتاح آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد

کد خبر: 
۲۴۶۴
معاون استاندار لرستان خبر داد؛

سال ۱۴۰۰؛ زمان افتتاح آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد

سال 1400؛ زمان افتتاح آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد

معاون عمرانی استانداری لرستان از افتتاح قطعات دو، سه و چهار آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد تا خرداد ۱۴۰۰ به عنوان مهم‌ترین پروژه استان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ گودرز امیری شامگاه جمعه که در نشست خبری مجازی با خبرنگاران لرستان سخن می‌گفت، برگزاری چنین جلساتی را موجب پیگیری مطالبات مردم و انعکاس اقدامات دولت دانست و افزود: خروجی این جلسات موجب برقراری تعامل بین مردم و دولتمردان می‌شود.

وی، با بیان اینکه در لرستان دو هزار و ۱۰۰ پروژه استانی و ۶۸ پروژه ملی وجود دارد، اعلام کرد: این پروژه‌ها همه بر اساس آن میزان اعتبار اختصاص یافته، فعال هستند و به نسبت اعتباری که در اختیار دارند کار می‌کنند مگر اینکه در یک فرصت زمانی کوتاه یا بعضاً چون اعتبارات‌شان ممکن است بیشتر باشد مدت طولانی‌تری این اعتبار هزینه شود و پیمانکار ناچار به تعطیلی پروژه شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: خوشبختانه پروژه‌های قابل توجهی داریم که در سال ۱۴۰۰ امکان به بهره برداری رساندن آن‌ها وجود دارد از جمله بهره‌برداری از ۱۴ پروژه حوزه ورزش و جوانان استان که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد اشاره کرد.

امیری، افتتاح عملیات گاز رسانی به ۱۷۰ روستای استان لرستان را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح طی خردادماه سال ۱۴۰۰ عنوان و اضافه کرد: همچنین ۲۲ پروژه در حوزه شهرداری خرم‌آباد و معادل هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه برق طی سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی، تعداد پروژه‌های قابل افتتاح شرکت آب منطقه‌ای لرستان تا خردادماه سال ۱۴۰۰ را ۹ پروژه اعلام و تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل ایستگاه‌های پمپاژ آب «جایدر»، «چم مهر» «نیله»، «اسماعیل آباد»، شبکه آبرسانی «ایوشان» و سد «کمندان» و… هستند.

به گفته امیری: مهم‌ترین پروژه‌ای که در لرستان تا خرداد سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد قطعات دو، سه و چهار آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد است.

وی در ادامه به مشکلات اجتماعی و اجرایی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا در استان کمیته‌ای تشکیل شد که با برگزاری جلسات هفتگی توانستیم این مشکلات را مرتفع نماییم. خوشبختانه این بخش از پروژه مشکل ندارد.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه فرمانده قرارگاه خاتم و همچنین وزیر راه اعلام کرده‌اند که این پروژه تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، گفت: با این وجود من فکر می‌کنم با توجه به شرایط جوی و به دلیل اینکه بخش اعظمی از کار مربوط به آسفالت پروژه است، احتمالاً در سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - گودرز امیری - پروژه عمرانی - آزادراه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم