ساخت ۶ واحد آموزشی در بروجرد و اشترینان

کد خبر: 
۴۳۵۶
به همت خیرین صورت گرفت؛

ساخت ۶ واحد آموزشی در بروجرد و اشترینان

ساخت ۲۱ کلاس درس در بروجرد و اشترینان

با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز ۲۱ کلاس درس در قالب ۶ واحد آموزشی و زیر بنای سه هزار متر مربع احداث و تحویل آموزش و پرورش شهرستان بروجرد شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ امیر غفوری‌نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان ظهر پنج‌شنبه در مراسم افتتاح فضاهای آموزشی شهرستان بروجرد اظهار داشت: امروز ۲۱ کلاس درس در قالب شش واحد آموزشی با سه هزار متر مربع زیربنا و با مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز در مناطق کم برخوردار شهرستان بروجرد و بخش اشترینان افتتاح شد که برای ساخت آنها بیش از ۱۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با قدردانی از همه خیرین گرانقدر مدرسه ساز افزود: امروز ۶ مدرسه تحویل آموزش و پرورش شده که از این میزان دو پروژه ۶ کلاسه با همیاری مدیران شرکت مزبور انجام پذیرفت که نشان از حس مسئولیت‌پذیری این عزیزان در انجام وظایف اجتماعی دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان داشت: غلبه بر مشکلات موجود در بحث فضاهای آموزشی با اعتبارات محدود دولتی خیلی مشکل است اما مشارکت خیرین، نائل شدن به این هدف را برای سیستم آموزش و پرورش کشور در دسترس‌تر قرار می‌دهد و ما از همین‌جا از همه شرکت‌ها و کارخانه‌ها که امکان سرمایه گذاری در این بخش را دارند دعوت می‌کنیم برای ساخت مدرسه برای نوباوگان و دانش‌آموزان در مناطق محروم و کم برخوردار، آستین همت را بالا بزنند.

غفوری‌نژاد با قدردانی از فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: قدم‌های مؤثر مجمع موجب برکات زیادی شده است که نتیجه آن افتتاح ۲۳۸ کلاس درس در قالب ۷۴ واحد آموزشی، تنها در نیمه نخست سال‌جاری است.

وی از نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری افزایش اعتبارات نیز قدردانی کرد و خواستار مساعدت بیشتر ایشان در تحقق این امر مهم شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل نوسازی مدارس لرستان - امیر غفوری نژاد - کلاس درس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم