ساخت ۱۱ مدرسه در پلدختر 

کد خبر: 
۳۶۵۶
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خبر داد؛

ساخت ۱۱ مدرسه در پلدختر 

ساخت ۱۱ مدرسه در پلدختر 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از ساخت ۱۱ مدرسه در قالب ۳۰ کلاس درس در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، امیر غفوری‌نژاد شامگاه جمعه در تشریح این خبر گفت: در پلدختر و معمولان تعداد ۱۱ پروژه در قالب ۳۰ کلاس درس که از این تعداد پنج پروژه در قالب ۱۸ کلاس درس به صورت تمام خیری، تعداد سه پروژه به صورت مشارکتی در قالب ۹ کلاس درس و تعداد سه پروژه از محل اعتبارات دولتی در قالب سه کلاس درس ساخته شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های فعال در  پلدختر و معمولان اظهار داشت: تعداد ۱۰ پروژه در قالب ۴۴ کلاس درس که از این تعداد دو پروژه در قالب ۱۸ کلاس درس به صورت مشارکتی، دو پروژه به صورت تمام خیری در قالب چهار کلاس درس و یک پروژه سالن ورزشی واقع در روستای «کشکه» می‌باشد.

وی یادآور شد: پنج پروژه در قالب ۱۷ کلاس درس از محل اعتبارات دولتی از پروژه‌های فعال در شهرستان‌های پلدختر و معمولان می‌باشند.

غفوری‌نژاد با اشاره به تعمیرات مدارس سیل‌زده گفت: تخریب و احداث بیش از ۴۰۰ متر دیوار حصار و محوطه سازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، تعمیر و احداث سرویس‌های بهداشتی، اجرای بیش از ۹۵۰۰متر مربع ایزوگام مدارس، تعمیر و تکمیل کفپوش ورزشی سالن‌های ورزشی شهدای فرهنگی و امام علی(ع) پلدختر  و احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال برای اولین بار در شهرستان پلدختر  صورت گرفت.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرهنگی - اداره کل نوسازی مدارس لرستان - امیر غفوری نژاد - پلدختر - خیرین مدرسه ساز

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم