رشد ۴ برابری اعتبارات شرکت آبفا در دولت سیزدهم

کد خبر: 
۶۰۷۷
مدیر عامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد:

رشد ۴ برابری اعتبارات شرکت آبفا در دولت سیزدهم

رشد ۴ برابری اعتبارات شرکت آبفا در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: اعتبارات مصوب شرکت آبفا استان در دولت سیزدهم ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که از رشد ۴ برابری برخوردار شده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «یاسر اکبریان» امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به رشد ۴ برابری اعتبارات آب و فاضلاب لرستان، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و برنامه دولت سیزدهم در حمایت از پروژه‌های آبفا ظرف ۲۹ ماه گذشته ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

به گفته وی از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده تاکنون بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مالی بخش قابل توجهی از این اعتبارات تخصیص پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان با اشاره به اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات ملی، استانی و ردیف‌های متفرقه به استان ابلاغ شده است، گفت: با توجه به اینکه در تمام شهرستان‌های استان پروژه فعال داریم، در صورت تخصیص اعتبار شاهد افزایش شاخص بهره‌مندی آب و فاضلاب خواهیم بود.

اکبریان افزود: شرکت آبفا ۱۰۰ پروژه فعال دارد که بخش زیادی از آنها با پیشرفت ۵۰ درصدی به بالا برخوردار هستند.

وی همچنین گفت: در بخش روستایی هم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه استان پیشرفت خوبی در تامین آب آشامیدنی در سطح روستاهای محروم داریم که تعدادی از این روستاها تامین آب شرب شده و مابقی هم در مراحل پاياني تکمیل شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
رشد ۴ برابری آبفا لرستان - یاسر اکبریان - دولت سیزدهم - شرکت آبفا لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم