رد صلاحیت ۲۳۵ داوطلب انتخابات شوراها در لرستان

کد خبر: 
۳۶۹۲
دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در استان خبر داد:

رد صلاحیت ۲۳۵ داوطلب انتخابات شوراها در لرستان

رد صلاحیت ۲۳۵ داوطلب انتخابات شوراها در لرستان

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان گفت: صلاحیت ۲۳۵ داوطلب انتخابات شوراها در این استان توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت، رَد شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ باقر پور حسینی شامگاه چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه طی مدت مشخص که بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های اجرایی و بعد نظارت انجام شد، از مجموع ۱۴۸۵ نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا، ۲۳۵ نفر رد صلاحیت شدند، اظهار داشت: ۱۳۸ نفر توسط هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند که هیأت‌های نظارت در آنها نقشی نداشته‌اند و ۹۷ نفر نیز توسط هیأت‌های نظارت رد صلاحیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۶ درصد جمعیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای لرستان رد صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: در روز گذشته مجموع نتایج و بررسی‌ها توسط هیئت‌های نظارت با صورت جلسات تدوین شده به فرمانداری‌ها ارجاع شده است و براساس تقویم روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه بنا بر این بوده که نتایج بصورت رسمی و کتبی به داوطلبان اعلام شود.

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان خاطرنشان کرد: بعد از فرآیند ابلاغی، از روز پنجشنبه روند دریافت اعتراضات و شکایات افراد رد صلاحیت شده در هیأت‌های اجرایی و نظارت، در هیأت نظارت آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز و تا ۱۲ اردیبهشت ماه روند دریافت این اعتراضات برقرار است.

پور حسینی یادآور شد: بعد هم مرحله بررسی شکایات داوطلبان انجام می‌شود که این فرآیند در طی ۱۰ روز مورد بررسی قرار می‌گیرد و موارد به صورت دقیق بررسی خواهد شد تا حق داوطلبان تضییع نشود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - باقر پورحسینی - انتخابات ۱۴۰۰ - انتخابات شورای شهر و روستا - ستاد انتخابات لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم