رتبه سوم روابط عمومی برق لرستان در جشنواره ارزیابی وزارت نیرو

کد خبر: 
۲۲۹۱

رتبه سوم روابط عمومی برق لرستان در جشنواره ارزیابی وزارت نیرو

کسب رتبه سوم روابط عمومی برق لرستان در جشنواره ارزیابی وزارت نیرو

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در بین شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو موفق به کسب مقام سوم در بخش پژوهش و افکارسنجی شد.

 به گزارش خبرنگار زرک؛ دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور  با حضور وزیر محترم نیرو، تمامی مدیران عامل و روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور به صورت تصویری برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

سعید دولتشاه، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان در حاشیه این جلسه گفت: با حمایت‌ها و توجهات خودنیا مدیرعامل شرکت برق استان و اعتماد وی به مجموعه جوان و خلاق روابط عمومی، این مجموعه توانست در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در رشته پژوهش و افکار سنجی، مقام سوم را کسب کند.

 وی ادامه داد: افکار سنجی مردم باعث تعالی و پیشرفت سازمان در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و همچنین برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر می‌شود؛ چرا که مقیاس خدمات‌دهی، مردم می‌باشند و بر اساس فعالیت‌هایی صورت گرفته و خدمات ارائه شده، میزان پیشرفت و موفقیت حاصل می‌گردد.

دولتشاه بیان کرد: امروزه در عصر اطلاعات که پیشرفت‌های علمی گسترش پیدا کرده، بسیاری از کشورها سرمایه گذاری عظیمی در امر تحقیقات انجام داده‌اند و پژوهش یکی از روش‌های دانایی است که به انسان کمک می‌کند تا با شناخت محیط خود، مبنای درستی را برای اندیشیدن و زندگی انتخاب کند.

وی اظهار کرد: افکارسنجی ابزار بسیار خوبی  است که می‌تواند پاسخگویی را در ادارات نهادینه کند و اگر نظرسنجی وجود نداشته باشد، مسئولان  از نوع نیازها و خواسته‌های مردم و اولویت‌های آنان مطلع نمی‌شوند که همین باعث بر هم خوردن تعادل نظام تصمیم گیری می‌شود.

عاطفه شکاری/

 

برچسب‌ها: 
روابط عمومی - شرکت برق لرستان - سعید دولتشاه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم