راه اندازی مرکز مشاوره خانواده مهر در لرستان

کد خبر: 
۶۰۹۶
به همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

راه اندازی مرکز مشاوره خانواده مهر در لرستان

راه اندازی مرکز مشاوره خانواده مهر در لرستان

به همت سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان مرکز مشاوره خانواده مهر لرستان در خرم آباد راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر اقدامی برای حفظ خانواده ارزشمند است و ایجاد مراکز مشاوره نقش مهمی در کاهش جرم و جنایت در استان دارد.

سردار باقری به ۳۶ نقطه آسیب پذیر در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه اجتماعی در لرستان اشاره کرد و افزود: در حوزه اجتماعی اگر به آسیب‌های اجتماعی توجه نشود تبدیل به جرم و جنایت خواهد شد که ایجاد مراکز مشاوره نقش مهمی در کاهش جرم و جنایت دارد.

 احسان یاوری معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان هم ایجاد مرکز مشاوره را یکی از مهمترین اقدامات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانست و و افزود: بهترین راه برای پیشگیری جرم در جامعه پیشگیری اجتماعی با استفاده از ابزار آن است که مشاوره مهمترین ابزار اجتماعی است.

حجت الاسلام شمسیان امام جمعه موقت خرم آباد نیز برپایی مرکز مشاوره در بین مردم را باعث آرامش و دلگرمی آنها عنوان کرد و افزود: ساخت این مرکز نقش مهمی در رفع آسیب‌های اجتماعی در استان دارد.

 همچنین به مناسبت ایام دهه مبارک فجر جمعی از کارمندان بسیجی ادارات کل استان لرستان با حضور در پایگاه انتقال خون برای کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
مرکز مشاوره - خانواده مهر - سپاه حضرت ابوالفضل (ع) - سردار نعمت الله باقری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم