راه‌اندازی سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت در لرستان

کد خبر: 
۳۶۷۶
مدیرکل بیمه سلامت لرستان خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت در لرستان

راه‌اندازی سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت در لرستان

مدیرکل بیمه سلامت لرستان از راه‌اندازی سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ شاهدخت فتحی بیرانوند روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به آغاز رسمی جایگزینی تدریجی نسخه نویسی الکترونیک به جای کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری و در جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان، سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت راه‌اندازی شد.

وی اظهار داشت: سامانه ارائه خدمات شهروندی با قابلیت‌های اعم از احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه، امکان مشاهده تمامی نسخ و امکان مشاهده ریز نسخه شامل تجویزی و خدمات ارائه شده راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: برای دسترسی به سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت تمام شهروندان می‌توانند از طریق آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc/  مراجعه کنند.

فتحی بیرانوند یادآور شد: دسترسی به تمام کاردکردهای سامانه سرویس شهروندی بیمه سلامت به زودی از طریق برنامه‌های موبایلی با آدرس جدید نیز فراهم و اطلاع رسانی خواهد شد.

فتحی بیرانوند گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۶۰هزار نفر ( حدود ۶۷ درصد جمعیت لرستان) تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۶۷۳ هزار و ۹۲۸ نفر جزو صندوق روستاییان، ۱۳۱هزار و ۴۰نفر صندوق کارمندی، چهار هزار و ۷۹۹ نفر صندوق ایرانیان، ۱۹۸ هزار و ۳۳ نفر صندوق همگانی و ۷۰ هزار و ۸۲۳ نفر سایر اقشار می‌باشند.

وی با اشاره به تعداد پزشکان و مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت لرستان بیان کرد: ۶۳۲ پزشک و مؤسسه اعم از پزشک عمومی، متخصص، فلوشیپ، فوق تخصص، دندانپزشکی عمومی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه، پاتولوژی، پرتوپزشکی، توانبخشی، درمانگاه، بیمارستان و جراحی محدود، طرف قرارداد این اداره‌کل هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - اداره کل بیمه سلامت لرستان - شاهدخت فتحی بیرانوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم