راه‌اندازي ۶۳ کارگاه تولید ماسک توسط بانوان بسيجي لرستان

کد خبر: 
۷۳۷
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل لرستان خبر داد:

راه‌اندازي ۶۳ کارگاه تولید ماسک توسط بانوان بسيجي لرستان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل لرستان از راه‌اندازي ۶۳ کارگاه تولید ماسک توسط بانوان بسيجي استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، مريم سپهوند در جمع خبرنگاران درباره اقدامات و فعالیت‌های خواهران بسیجی لرستان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، گفت: تولید روزانه ۳۰هزار دوخت ماسک توسط خواهران بسیجی برای کادر درمانی بیمارستان‌های استان يكي از اقدامات كرونايي انجام شده است.

فعاليت ۴۰۱ خياط در كارگاه‌هاي توليد ماسك لرستان

وی تصریح کرد: ۶۳ کارگاه تولید ماسک توسط بسیج جامعه زنان راه‌اندازی شده است که به طور مستقیم ۴۰۱ نفر خیاط در این کارگاه‌ها فعالیت دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با بيان اينكه بانوان سرپرست خانوار در واحدهای تولیدی ماسک جامعه زنان به منظور حمایت مالی و معیشتی از خانواده‌های این عزیزان بکارگیری شدند، گفت: طرح غربالگری کرونا نيز با حضور ۵۱۹ نفر خواهر بسیجی با مشارکت علوم پزشکی استان و بسیج جامعه زنان استان اجرا شد.

سپهوند گفت: یک دوره آموزشی ۳ روزه احکام و آیین غسل و کفن فوت شدگان بر اثر ابتلا به كرونا برای زنان بسيجي برگزار شد که در این دوره ۹۸ نفرخواهر بسیجی آموزش دیدند.

وي بیان داشت: بسته سلامت شامل ماسک، ژل، مواد ضدعفونی کننده و همچنین مواد خشکبار توسط خیرین و بسیجیان و کارگروه مشاوره تهیه و در مناطق آسیب دیده و حاشیه شهر توزیع شد.

راه‌اندازي نقاهتگاه‌هاي ويژه بيماران كرونايي در خرم‌آباد

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: نقاتگاه‌های ویژه بیماران کرونایی در مرکز استان راه‌اندازی شده است که این نقاتگاه‌ها برای آن دسته از بیمارانی است که از بیماری بهبود یافتند و به مدت دو هفته در اين مكان قرنطینه می‌شوند.

سپهوند به دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان استان اشاره و عنوان کرد: ارائه مشاوره به خانواده‌ها در راستای مقابله با کرونا، اجرای طرح اهدای خون توسط خواهران بسیجی، اجرای طرح مشاوره توسط اساتید مشاوران اسلامی در حوزه خانواده و کودک متناسب با موضوع کرونا بود.

وي يادآور شد: یک گارگاه تولید ماسک که متعلق به بسیج جامعه زنان لرستان است در نظر دارد دو هزار و ۱۰۰ ماسک برای کادر درمان بیمارستان‌های استان تولید کند.

 

برچسب‌ها: 
بسیج جامعه زنان - سپاه حضرت ابوالفضل لرستان - مريم سپهوند - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم