دیدار معلمان برگزیده لرستانی با رهبر انقلاب

کد خبر: 
۶۷۱۹
سرپرست آموزش و پرورش استان خبر داد:

دیدار معلمان برگزیده لرستانی با رهبر انقلاب

دیدار معلمان برگزیده لرستانی با رهبر انقلاب

خرم‌آباد ـ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان از انتخاب دو معلم این استان به عنوان معلم برگزیده کشوری خبر داد و گفت: هفته آینده، ۴۵ معلم نمونه با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «یونس بهاروند ایرانیا» ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در دبیرستان دخترانه «صدیقه کبری» برگزار شد، از اجرای ۳۰۰ برنامه هفته معلم در استان لرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه از عملکرد آموزش و پرورش، برگزاری جلسه شورای معاونین در یکی از مدارس، دیدار فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در لرستان و غبار روبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم بود که «بهاروند» به آنها اشاره کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان همچنین از تشویق و تجلیل از معلمان فداکار و ساعی و معلمان شهدای فرهنگی بسیجی به عنوان دیگر برنامه‌های هفته معلم در این استان یادکرد.

«بهاروند» به اجرای طرح معلم نمونه در استان اشاره کرد و گفت: ۴ هزار معلم استان در طرح معلم نمونه شرکت کردند که از این مجموع ۷۶۳ نفر به مرحله منطقه‌ای و ۷۴ معلم با ارزیابی کمیته‌های تخصصی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی از انتخاب دو معلم لرستانی به عنوان معلم برتر کشوری خبر داد و گفت: از مجموع ۱۵ معلم برتر کشوری، «نورمحمد سلطانی» دارای مدرک دکترای مدیریت و منابع انسانی آموزگار دبستان شهید فلاحی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه دوم شهرستان رومشکان از لرستان هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: ۴۵ معلم نمونه استان هفته آینده در راستای بزرگداشت مقام معلم با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل آموزش و پرورش لرستان - یونس بهاروند - نشست خبری - روز معلم

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم