دو ماه آینده ایستگاه پمپاژ «سرنجه زیودار» به اتمام می‌رسد

کد خبر: 
۵۴۰۲
رئیس جهاد کشاورزی لرستان:

دو ماه آینده ایستگاه پمپاژ «سرنجه زیودار» به اتمام می‌رسد

دو ماه آینده ایستگاه پمپاژ «سرنجه زیودار» به اتمام می‌رسد

خرم‌آباد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه مطالعات برخی از ایستگاه‌های پمپاژ آب کشاورزی این استان نیازمند بازنگری است، اعلام کرد: دو ماه آینده ایستگاه پمپاژ «سرنجه زیودار» به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سید عماد شاهرخی امروز یکشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات اداری لرستان با اشاره به اینکه ظرف دو ماه آینده ایستگاه پمپاژ «سرنجه زیودار» به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: با تکمیل ایستگاه پمپاژ «سرنجه زیودار»، شش ایستگاه پمپاژ که ۱۷ سال بلاتکلیف بودند، تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: مشکلی بعضی از ایستگاه‌های پمپاژ به مطالعه آنها برمی‌گردد، به‌عنوان نمونه مطالعه ایستگاه پمپاژ «میشاخور» مربوط به ۱۷ سال پیش است که «کشکان» خشک نمی‌شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، بنابراین نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود، اما باید مطالعات آن بازنگری شود.

شاهرخی با اشاره به رکورد تولید گندم دیم و آبی در یک هکتار، عنوان کرد: ما امسال میانگین برداشت شش تن و ۲۰۰ کیلوگرم در یک هکتار گندم دیم و برداشت یازده و نیم‌تن در گندم آبی را ثبت کرده‌ایم و این یک اتفاق خوب است.

وی با اشاره به خرید ۵۳۰ هزارتنی گندم از کشاورزان، گفت: در طرح جهش تولید در دیمزارها هم ما در گندم رشد ۱۱ درصدی و در دانه‌های روغنی رشد ۱۷ درصدی را داشته‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، عنوان کرد: افق بخش کشاورزی استان را افقی روشن می‌بینیم.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
ایستگاه پمپاژ آب - جهاد کشاورزی لرستان - عماد شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم