دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان برگزار می‌شود

کد خبر: 
۴۵۵۸
در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛

دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان برگزار می‌شود

دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان برگزار می‌شود

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار این استان در یکم آذرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سرهنگ سعید داوودی امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران از برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان خبر داد و اظهار داشت: دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان یکم آذرماه سال جاری در سالن ورزشی شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی از تشکیل چهار کمیته برای برگزاری این یادواره خبر داد و تصریح کرد: ۲۳۶ شهید ورزشکار لرستانی شناسایی شده است که این شهدای ورزشکار از شهدای بسیج، ارتش، سپاه و ناجا هستند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی شهدای ورزشکار لرستان تهیه شده و به روزرسانی می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احصای شهدای ورزشکار از اهداف برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار استان است.

سرهنگ داوودی با بیان اینکه شهدا الگوی جوانان هستند، گفت: در راستای محتواسازی زندگی‌نامه و وصایای شهدای ورزشکار لرستان کتاب «مردان آسمانی» و ۲ کتاب در خصوص شهید انوشیروان رضایی و نعمت‌الهی در حال تهیه است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
یادواره شهدا - بسیج ورزشکاران - خرم آباد - فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم