دولتی که نیامد...

دولتی که نیامد...

دولتی که نیامد...

وحید آریافر

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، و چند بار کنسل شدن تاریخ سفر؛ رییس‌جمهور در یازدهمین سفر استانی خود به خرم‌آباد سفر کرد.

این سفر در حالی انجام شد که بر اساس اخبار غیر رسمی، سفر رییس‌جمهور به لرستان به عنوان استان چهارم، هشتم، نهم و دهم گنجانده شده بود و بالاخره پس از تایید یازدهمین استان،با دو بار کنسل شدن سفر، دکتر رییسی در لرستان حضور یافت.

اما این سفر تفاوت‌ها و خلأ ‌های گسترده‌ای داشت که شاید بیان آنها برای برخی از رسانه‌ها که به پوشش لحظه‌ای اخبار پرداخته و چیزی جز عکس یادگاری با رییسی نداشتند، خالی از لطف نباشد.

سفر دکتر رییسی به لرستان در روز جمعه و همزمان با روز پرستار بود که عدم حضور وزیر بهداشت در این نشست، جای یک علامت سوال بزرگ را با خود به همراه دارد!!!

 بازدید از قلعه فلک‌الافلاک و دستور آزادسازی این بنای تاریخی و تاکید موکد بر پیگیری ثبت جهانی آن نیز بدون حضور وزیر میراث فرهنگی بود که این نکته نیز جای تعجب دارد!!!

تاکید رییس‌جمهور بر رفع مشکلات اقتصادی لرستان و طرح‌های در دست اجرا و بازدید دکتر رییسی از طرح‌های اقتصادی نیمه‌کاره بدون حضور معاون اقتصادی نیز می‌توانست به سوژه‌ای برای خبرنگاران تبدیل شود که متاسفانه همکاران از این مهم غافل شدند.

 دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم نیز از برنامه‌های سفر رییس‌جمهور بود که این نشست نیمه‌عمومی نیز بدون حضور معاون علمی رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد!!!

عدم برنامه‌ریزی مناسب تیم‌های تصمیم‌گیری در برنامه‌های شهرستانی نیز بی‌داد میکرد که گواه این امر در سفر وزیر صمت به بروجرد و بازدید از صنایع فعال زاگرس‌پوش و نساجی و عدم بازدید از صنایع راکد مثل عظیم خودرو به چشم می‌خورد.

در دیگر شهرها نیز اتفاقات مشابه رخ داده بود که بسیاری از مردم به نحوه گزینش دیدارها و عملکرد فرمانداران و یا نوع حضور وزرا در شهرستانها اعتراضاتی داشتند.

نکته بسیار مهم و قابل تامل اینکه رییس‌جمهور امروز یکشنبه!!! و فقط دو روز پس از سفر به لرستان بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ را تحویل مجلس می‌دهد و این یعنی تصمیمات و مصوبات سفر به لرستان یک دیکته از پیش تعیین شده بوده است.

بهرحال بهتر بود که برخی همکاران خبرنگار بجای ژست‌های ژورنالیستی، رییس‌جمهور را برای نیامدن برخی وزرای تاثیرگذار و ماندن برخی فرمانداران ناکارآمد و هزار دلیل دیگر به چالش بکشند.

انتهای پیام/

 

نویسنده: 
وحید آریافر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم