دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهاست

کد خبر: 
۵۰۷۷
استاندار لرستان:

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهاست

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهاست

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین خدمات و دستاوردهاست.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «فرهاد زیویار» امروز شنبه در جمع مردم شهرستان رومشکان، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با راهبری امام راحل (ره) و همت و همراهی مردم برگی از تاریخ بود و حکومتی با محوریت مردم‌سالاری دینی که فصل جدیدی از نظام‌سازی سیاسی به شمار می‌آید، به بار نشست.

وی، بیان داشت: تقارن دهه فجر و ایام ماه مبارک رجب و میلاد خجسته امام اول شیعیان حضرت علی (ع) برای مردم مسلمان ایران بسیار خوش‌یمن است و امیدواریم مایه خیروبرکت برای مردم شریف رومشکان باشد.

استاندار لرستان، ادامه داد: به لطف مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های مردم در به‌ثمررسیدن انقلاب اسلامی و به‌رسم همه‌ساله بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر، مسئولین گزارش اقدامات و خدمات صورت‌گرفته را در این ایام مبارک در قالب افتتاحیه، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری به مردم ارائه می‌دهند.

زیویار، بیان داشت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین خدمات و دستاوردهاست و اینکه بدانیم علی‌رغم تمامی تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی غرب علیه ملت ایران اما خدمت‌رسانی به مردم متوقف نخواهد شد.

وی، افزود: باتوجه‌به سیاست دولت سیزدهم برای به نتیجه رساندن پروژه‌ها، موضوع کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی محدود شده و تمام تمرکز و تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام گذاشته شده است.

استاندار لرستان، تصریح کرد: در برخی نقاط استان ضرورت دارد پروژه‌های عمرانی تعریف شود که باتوجه‌به لحاظ شرایط و نیاز این نقاط، زیرساخت‌های موردنیاز کلنگ‌زنی و ایجاد خواهند شد.

زیویار، عنوان کرد: در سفر امروز به رومشکان تعدادی از پروژه‌های این شهرستان کلنگ‌زنی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید که از آن جمله می‌توان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی امیرالمؤمنین اشاره کرد که اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی، گفت: مراحل ساخت این پروژه راهبردی که از مطالبات مردم شریف رومشکان است پس از انجام مقدمات و تعیین پیمانکار پروژه آغاز خواهد شد و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

استاندار لرستان، افزود: بهره‌برداری از ۵۱ واحد مسکونی شهرستان رومشکان که باهمت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تکمیل شده بود از دیگر پروژه‌های مهم و تأثیرگذار برنامه سفر امروز بود.

زیویار، ادامه داد: همچنین دو ایستگاه پمپاژ آب در رومشکان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این دو پروژه حدود ۲۵۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان به آبی تبدیل شد.

وی، اظهار کرد: درمانگاه نیمه‌تمام شهر سوری که اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان به آن اختصاص‌یافته بود پس از تکمیل، امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید و آماده خدمت‌رسانی به مردم شده است.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
دهه فجر - استاندار لرستان - فرهاد زیویار - رومشکان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم