دشمنان در بصیرت ایرانیان نمی‌توانند رخنه کنند

کد خبر: 
۴۹۷۰
پیام استاندار لرستان به مناسبت فرارسیدن حماسه ۹ دی؛

دشمنان در بصیرت ایرانیان نمی‌توانند رخنه کنند

دشمنان در بصیرت ایرانیان نمی‌توانند رخنه کنند

استاندار لرستان در پیامی به مناسبت فرارسیدن نهم دی‌ماه گفت: دشمنان در بصیرت مردم ایران‌زمین نمی‌توانند رخنه کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، فرهاد زیویار در این پیام آورده است:

انـسـان بـا بـصـیـرت کـسى است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد، سپس در راه روشن حرکت کند. (نهج‌البلاغه، خ ۱۵۲، ص ۴۷۳ ـ ۴۷۴.)

نهم دی‌ماه در تاریخ ایران اسلامی روز‌هایی را تداعی می‌کند که جبهه جهل قصد مقابله با تمامیت مردم غیور را داشت و در این راه از کمک اجانب و استکبار نیز بی‌بهره نبود. تصمیمات نادرست فریب‌خوردگان همراه با نشانه‌رفتن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب تکدر خاطر امت اسلامی شد و دیگربار پاسخ کوبنده‌ای که توأم باشعور و آگاهی بود از ملت ایران به دنیا منعکس گردید.

تاریخ پرفرازونشیب انقلاب تحرکات کوردلانه بسیاری در مسیر پویایی خود دیده و وقایع اخیر کشور نیز گواهی بر این موضوع است که همگی با بصیرت مردمان مؤمن و انقلابی این دیار به عدم و نابودی منجر شده است. نهم دی‌ماه یادآور روز‌هایی است که فرزندان این خاک نقشه‌های استکبار را به‌خوبی شناخته و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب نقش‌برآب کردند و در اغتشاشات اخیر کشور، پیوند مردم با ولایت در محکوم‌کردن تحرکات هنجارشکنانه فریب‌خوردگان وابسته به غرب به‌وضوح قابل‌مشاهده بود.

شکی نیست وقایع پس از انقلاب درس‌های بسیاری داشته و صدالبته عبرت‌های فراوانی برای استکبار و وابستگانش و اگر اندکی تفکر و تعقل در آنان وجود داشته باشد خواهند دانست که در بصیرت مردم ایران‌زمین نمی‌توانند رخنه کرده و نیات پلید خود را پیش برند.

اینجانب ضمن گرامیداشت نهم دی‌ماه که به‌روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزین گشته، از آحاد مردم به‌واسطه حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف تقدیر و تشکر می‌نمایم و آرزومند توسعه و آبادانی کشور و سلامتی و توفیق خادمان مردم از درگاه احدیت هستم.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
استاندار لرستان - ۹ دی - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم