دستگیری ۳۷ فرد تحت تعقیب و سارق در خرم‌آباد

کد خبر: 
۲۷۵۱
فرمانده انتظامی مرکز لرستان خبر داد؛

دستگیری ۳۷ فرد تحت تعقیب و سارق در خرم‌آباد

عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری ۳۷ فرد تحت تعقیب و سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سرهنگ عباس دولتشاهی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی دریافت برخی اخبار از سوی شهروندان مبنی بر جولان دادن افراد خلافکار و هنجارشکن در یکی از محله‌های شهر خرم‌آباد مراتب به صورت ویژه به منظور پاک‌سازی از لوث مجرمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی، عنوان کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی مأموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی محل اختفا متهمان تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی شده که پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم با حضور همه یگان‌های اجرایی شهرستان به صورت همزمان و ضربتی به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، افزود: در این طرح ۳۷ نفر از افراد تحت تعقیب و سارق دستگیر، ۱۴ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری به همراه ۲۳۰ عدد انواع فشنگ کشف، دو نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر، ۳۳ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند و مقدار ۷۱۱ گرم انواع مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی از آنها کشف شد.

سرهنگ دولتشاهی، گفت: در ادامه ۲۶ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و… بودند توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، عنوان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با عنایت خداوند متعال و با همکاری خوب مردم و حمایت قاطعانه دستگاه قضایی، با قاطعیت تمام با هرگونه هنجار شکنی و افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - دستگیری سارق

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم