دستگیری ۲جاعل حرفه‌ای اسناد ملکی در بروجرد

کد خبر: 
۳۶۷۹
فرمانده انتظامی بروجرد خبر داد؛

دستگیری ۲جاعل حرفه‌ای اسناد ملکی در بروجرد

سرهنگ عزت‌اله غلامی فرمانده انتظامی بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از شناسایی و دستگیری ۲ ‌کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای اسناد ملکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سرهنگ عزت‌اله غلامی روز سه‌شنبه در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت و ارجاع ۲ فقره پرونده مبنی بر جعل اسناد ملکی و کلاهبرداری از این طریق بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی طی ۲ عملیات ضربتی و در هماهنگی با مقام قضایی ضمن شناسایی جاعلان آنها را در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در تحقیقات اولیه متهمان به چندین فقره کلاهبرداری به مبلغ سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در قالب اسناد ملکی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

متلاشی شدن باند سارقان سابقه‌دار خودرو و موتورسیکلت در بروجرد

سرهنگ غلامی همچنین از متلاشی شدن باند سارقان سابقه دار خودرو و موتورسیکلت در بروجرد خبر داد و افزود: چهار سارق سابقه دار در این راستا دستگیر شدند.

 وی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهرستان بروجرد ضمن هماهنگی با مقام قضایی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با بررسی‌ها و اقدامات تخصصی پس از شناسایی سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار نفر سارق سابقه‌دار با کشف ۱۴ فقره سرقت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان به ۱۴ فقره سرقت خودرو و موتور سیکلت محتویات اعتراف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ غلامی در پایان از شهروندان در خواست کرد: ضمن رعایت هشدارهای پلیس در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - عزت الله غلامی - فرماندهی انتظامی لرستان - جاعل اسناد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم