دستگیری شایعه‌سازان وجود باند کودک ربایی در لرستان

کد خبر: 
۳۹۷۳
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

دستگیری شایعه‌سازان وجود باند کودک ربایی در لرستان

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و برخورد با شایعه‌سازان وجود باند کودک ربایی از افغانستان و پاکستان در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سردار یحیی الهی شامگاه سه شنبه در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه لرستان با اعلام این خبر افزود: در این رابطه یک نفر خانم و دو تا سه نفر آقا شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای دشمن فضاسازی است، اینکه احساس امنیت را در جامعه از بین ببرد، اعلام کرد: خبر فعالیت باند کودک ربایی از افغانستان و پاکستان در لرستان، شایعه‌ای بیش نبود و همین جو ها منجر به ایجاد احساس عدم امنیت در جامعه می‌شود؛ این خبر، ۱۰۰ درصد کذب بود که در همان زمان از طرف ما و پلیس فتا تکذیب شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه مردم باید دقت داشته باشند که اخبار و اطلاعات را از مراجع انتظامی و نظامی و رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی کشور دنبال کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نداشته باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها نیز باید تلاش کنند جو روانی ناامنی در جامعه را برطرف کنند.

سردار الهی خاطرنشان کرد: یکسری از افراد از سر ناآگاهی جوی را درست می‌کنند که اصحاب رسانه بایستی در خنثی کردن این مسائل به سرعت اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
یحیی الهی - فرماندهی انتظامی لرستان - شایعه - کودک ربایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم