در مبارزات امام راحل اهمیت رسانه را دیدیم

کد خبر: 
۵۹۸۶
فرمانده سپاه لرستان در نشست خبری:

در مبارزات امام راحل اهمیت رسانه را دیدیم

در مبارزات امام راحل اهمیت رسانه را دیدیم

فرمانده سپاه لرستان گفت: در دوران پیروزی انقلاب و مبارزات امام راحل اهمیت رسانه را دیدیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سردار «نعمت اله باقری» در اولین نشست صمیمی با خبرنگاران لرستان که شامگاه شنبه در هتل لاله خرم‌آباد برگزار شد، از شبکه‌های «اینترنشنال» و «من و تو» به عنوان رسانه‌های معاند یاد کرد و اظهار داشت: در جامعه باید به سلایق همدیگر احترام بگذاریم؛ چرا که رسانه معاند در نظام نداریم؛ بلکه اگر تفاوتی وجود دارد اختلاف سلیقه‌ است.

وی با بیان اینکه خط‌ قرمزمان با رسانه‌ها زمانی است که بدانیم یک رسانه در تقابل با نظام و انقلاب است؛ تصریح کرد: امروز به این دلیل در کنار خبرنگاران هستیم که همه را در خط واحد و آن هم خط دفاع از ارزش‌های اسلامی، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌بینیم.

فرمانده سپاه لرستان یادآور شد: در دوران پیروزی انقلاب و مبارزات امام راحل اهمیت رسانه را دیدیم، شاید برخی از رسانه‌های دیداری و شنیداری در آن زمان وجود نداشت؛ اما بنیانگذار انقلاب اسلامی توانستند از این ابزار استفاده کنند.

باقری ادامه داد: در کتاب «نقش رسانه‌های کوچک در انقلاب ایران» نوشته «آنابل سربرنی» آمده است: «آیت‌الله خمینی(ره) تنها از یک سلاح استفاده و پیام‌های ایشان به صورت تلفنی در قالب هزاران کاست ثبت و ضبط می‌شد که این پیام‌ها به توپخانه سنگینی شبیه بود و کارایی حیرت‌انگیزی داشت».

وی افزود: این نقش رسانه و ارتباطات در ایام انقلاب بود که امام راحل از تلفن به عنوان یک سلاح برای نهضت انقلاب استفاده می‌کردند.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان - نعمت اله باقری - رسانه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم