درخشش ورزشکاران آکادمی رستاخیز در میادین ملی و بین المللی

کد خبر: 
۷۰۴۳
چند رسانه‌ای؛

درخشش ورزشکاران آکادمی رستاخیز در میادین ملی و بین المللی

رضا رستاخیز مدیر آکادمی ورزشی رستاخیز

مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران «آکادمی ورزشی رستاخیز» در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با همکاری سازمان مردم نهاد «سرای امید کاسیت» و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان، شامگاه سه شنبه در سالن همایش‌های جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «رضا رستاخیز» مدیر مجموعه آکادمی ورزشی رستاخیز در این مراسم اظهار داشت: با تلاش و کوششی که در چند سال گذشته داشته‌ایم ورزشكاران و مربیان کاراته استان در رده‌ها و بخش‌های مختلف توسط آکادمی رستاخیز در میادین ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به ۵ سالگی مجموعه آکادمی ورزشی رستاخیز، افزود: در بدو تأسیس این مجموعه تابه‌حال و با حمایت‌های صورت گرفته خوشبختانه ورزشکاران و مربیان خوبی در سطح ملی پرورش دادیم.

مدیر آکادمی ورزشی رستاخیز بیان کرد: ورزشکاران استانی در مسابقات ملی، بسیج، دانشجویی، کشوری و حتی عضویت ورزشکاران در تیم ملی به‌خوبی اقدام شده که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

«رستاخیز» اعلام کرد: «بنیامین مرادی» و «محمدحسین فلاح» از ورزشکاران آکادمی رستاخیز در مسابقات لیگ کاراته وان کشور با شکست حریفان خود در بین ۶۴ نفر به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و نقره این دوره از مسابقات شدند و رنکینگ ۱ و ۲ کشور را بدست آوردند.

موفقیت تیم لرستان در مسابقات لیگ آینده سازان کاراته کشور، انتخاب آکادمی ورزشی رستاخیز در مسابقات قهرمانی شهرستان خرم‌آباد با ۱۵ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۶ مدال برنز به عنوان تیم برتر شهرستان، انتخاب «رضا رستاخیز» رئیس هیئت کاراته شهرستان خرم‌آباد به عنوان رئیس هیئت برتر در بین ۴۳ هیئت ورزشی، انتصاب «رضا رستاخیز» به عنوان نایب رئیس انجمن کاراته دانشگاه پیام نور کشور، درخشش آکادمی ورزشی رستاخیز در مسابقات قهرمانی سبک شیتوریو، درخشش «امیررضا کاکی» ورزشکار آکادمی ورزشی رستاخیز در مسابقات لیگ کاراته وان ایران، کسب مدال برنز ورزشکاران آکادمی ورزشی رستاخیز «امیررضا کاکی» و «علیرضا احمدزاده» در سومین دوره لیگ کاراته وان پسران کشور، درخشش ورزشکاران تیم آکادمی ورزشی رستاخیز در مسابقات بین المللی مستر کاپ تنها بخش کوچکی از عملکرد درخشان آکادمی رستاخیز بود که مدیر این آکادمی به آنها اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان از قهرمانان، مربیان و داوران آکادمی رستاخیز با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

فیلم: محمد یاراحمدی

پایان پیام/

 
 

برچسب‌ها: 
آکادمی ورزشی رستاخیز - تجلیل - رضا رستاخیز

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم