دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاهی کارآفرین است

کد خبر: 
۳۸۳۰
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان:

دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاهی کارآفرین است

ایرج نیک پی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان از فعالیت ۱۸ مرکز علمی کاربردی در این استان خبر داد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاهی مهارتی و کارآفرین است که توانایی را برای جوانان به ارمغان می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «ایرج نیک‌پی» در آیین تجلیل از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان که با حضور کیانوش بهرهی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: شأن و منزلت معلم آنقدر مهم است که در ادبیات غنی کشور و آموزه‌های دینی به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاهی مهارتی و کارآفرین است که توانایی را برای جوانان به ارمغان می‌آورد، بیان کرد: این توانمندسازی توسط معلم و استاد به دانشجو انتقال داده می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: برای معلم یا استاد نمی‌توانیم ارزیابی و سنجشی صددرصدی داشته باشیم و در این حرفه هنر، صداقت، محبت، گذشت، امانتداری، به‌روز بودن مستتر است و سنجش وزن و شأن معلمی، کار را سنگین می‌کند.

نیک‌پی عنوان کرد: در چنین محفلی بهانه و فرصتی وجود دارد که دور هم جمع شویم و از شأن اساتید و معلم تجلیل شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۹۱ مدرس فعال داریم که ۱۳ نفر آنان خبره هستند و در راستای تعلیم و تربیت دانشجویان فعالیت دارند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۸ مرکز فعال علمی کاربردی در استان فعالیت دارند که توانسته‌اند دانشجویان زیادی را آموزش و روانه بازار کار کنند..

نیک‌پی گفت:در زمانی محدود فراخوانی داده شد و مراکز علمی کاربردی تعدادی از اساتید را به عنوان مدرس برتر معرفی کردند که در چندین جلسه با همکاران دانشگاه، ۹ نفر انتخاب و به سازمان مرکزی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در نهایت دو نفر به عنوان برتر معرفی شدند تا بهانه‌ای برای تجلیل از اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی باشد.

در این مراسم از «محمد گردان» در گروه صنعت و «یحیی آریامنش» در گروه معارف اسلامی، هر دو نفر از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی خرم‌آباد تجلیل شد.

عکس و خبر: امین جعفری

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرهنگی - دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد لرستان - ایرج نیک پی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم