دانشگاه‌ها افسران جنگ شناختی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان هستند

کد خبر: 
۵۹۷۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

دانشگاه‌ها افسران جنگ شناختی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان هستند

دانشگاه‌ها افسران جنگ شناختی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان هستند

فرمانده سپاه حضرت اباالفضل (ع)لرستان گفت: دانشگاه‌ها افسران جنگ شناختی و خط مقدم برای مقابله با هجمه‌های دشمنان هستند.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان با اشاره به سابقه دانشگاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های آن در حوزه‌های هسته‌ای، پزشکی، دفاعی و موشکی اشاره کرد و گفت: با کمک دانشگاه‌ها کشور ما در حوزه‌های دارویی، علمی، صنعتی و فناوری امروز به بیرون وابسته نیست و دستاوردهای بزرگی کسب کرده است.

 سردار باقری در نشست همکاری فرماندهی سپاه استان و رؤسای دانشگاه‌ها و هیئت‌های علمی و مراکز آموزش عالی استان با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ شناختی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است افزود: دانشگاه‌ها افسران جنگ شناختی و خط مقدم برای مقابله با هجمه‌های دشمنان هستند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و هدف دشمن برای ناامید کردن مردم و جداسازی مردم از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تضعیف انتخابات اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت چهار راهبرد اساسی است که مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پرشور بر آنها تأکید کردند.

فرمانده سپاه حضرت اباالفضل (ع)لرستان به نقش دانشگاه‌ها برای احیای واحدهای صنعتی و حوزه کشاورزی نوین اشاره کرد و گفت: امروز باید جامعه دانشگاهی با کار و فناوری جدید بتوانند به کمک احیای واحدها و صنایع راکت استان بیایند.

برگزاری راهیان نور دانشجویی، اردوهای جهادی تخصصی، برگزاری جلسات توجیهی و توجه به دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای برای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال از دیگر موضوعاتی بود که سردار باقری به آنها اشاره کرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه‌ها - خط مقدم - صنایع راکت - سپاه حضرت ابوالفضل - سردار نعمت الله باقری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم