خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع!

کد خبر: 
۴۴۷۸
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تأکید کرد؛

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع!

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع!

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع و غیر قانونی است گفت: مردم مراقب کلاهبرداری‌ها در این رابطه باشند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ وحید کرم الهی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به موضوع خرید و فروش امتیاز مسکن ملی اظهار داشت: این امر خلاف قانون بوده و ممنوع است.

وی با بیان اینکه به ادارات ثبت اسناد و املاک، دفاتر ثبت اسناد، مشاورین املاک و نهادهای قانونی نیز این امر اعلام شده است عنوان کرد: این کار خلاف قانون است و هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه کسی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده، پالایش شده و حائز شرایط شناخته شده است افزود: یک حساب به نام این فرد در بانک ثبت شده است.

کرم الهی یادآور شد: همچنین این شخص سهم آورده خود را به نام خودش در همین حساب بانکی واریز می‌کند، اگر این فرد بخواهد امتیاز را بفروشد، فردی که این معامله را انجام داده تا پایان کار باید پول را به همین حساب واریز کند، در هر مرحله صاحب امتیاز اول می‌تواند اعلام انصراف کند و همه پول فرد خریدار را برداشت کند.

وی تاکید کرد: نه ما در سامانه این امر را پیش بینی کرده‌ایم که خرید و فروش انجام گیرد و نه هیچ کسی پاسخگوی این معامله خواهد بود و متأسفانه یک نوع کلاهبرداری انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه ما این موضوع را به نهادهای قانونی اطلاع رسانی کرده‌ایم گفت: همچنین این امر از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما اطلاع رسانی شده و خود مردم باید از این کار اجتناب کنند در غیر این صورت خودشان گرفتار می‌شوند.

کرم الهی تاکید کرد: این امتیاز قابل واگذاری و فروش نیست، به هیچ وجه مردم این کار را انجام ندهند چرا که یک طور کلاهبرداری خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
مسکن ملی - وحید کرم الهی - اداره کل راه و شهرسازی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم