خدمات‌دهی ۱۱۰ دندانپزشک قرارگاه الکفیل به مددجویان خرم‌آبادی

کد خبر: 
۴۷۵۵
به مدت ۵ روز صورت گرفت؛

خدمات‌دهی ۱۱۰ دندانپزشک قرارگاه الکفیل به مددجویان خرم‌آبادی

خدمات‌دهی 110 دندانپزشک قرارگاه الکفیل به مددجویان خرم‌آبادی

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل از ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۲۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد و مراکز نیکوکاری خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید امیر عبدالملکی دقایقی پیش با اشاره به اردوی جهادی قرارگاه پزشکی در خرم‌آباد گفت: بمناسبت عید سعید فطر این قرارگاه با گروه پزشکی به مدت ۵ روز به مراجعین در شهر خرم‌آباد خدمات تخصصی پزشکی ارائه نمودند.

وی افزود: در این اردو تعداد ۱۱۰ پزشک و دندانپزشک، میزبان بیش از ۲۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه بودند و خدمات تخصصی را به آنها ارائه کردند.

عبدالملکی تصریح کرد: در این مدت خدمات جامع دندانپزشکی رایگان شامل کشیدن، جراحی، پرکردن، ترمیم و عصب کشی و ویزیت توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین توسط همکاران گروه جهادی صورت پذیرفت.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل با اشاره به پزشکان اعزامی به خرم‌آباد اظهار داشت: گروه پزشکی مستقر در خرم‌آباد از استان‌های فارس، اصفهان، تهران، البرز، کرمانشاه و خرم‌آباد بودند و با هدف خدمتگزاری و کاستن دغدغه‌های درمانی مردم در اوضاع اقتصادی موجود در این اردوی جهادی شرکت کردند.

عبدالملکی عنوان کرد: جوانان حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می‌گویند و برای خدمت به قشر محروم پای کار هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان هم از این اردوهای جهادی درس بگیرند و از خدمتگزاری به مردم دریغ نکنند تا به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم کمک شایانی شود.

خبر: میلاد فاضلی /

 

برچسب‌ها: 
قرارگاه الکفیل - خرم آباد - دندانپزشکی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم