حیات سیاسی انقلاب و امنیت آن وابسته به انتخابات‌ بوده است

کد خبر: 
۶۰۵۸
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان:

حیات سیاسی انقلاب و امنیت آن وابسته به انتخابات‌ بوده است

حیات سیاسی انقلاب و امنیت آن وابسته به انتخابات‌ بوده است

دکتر فرامرز فرهادیان گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه بیشترین انتخابات را انجام داده و حیات سیاسی انقلاب و امنیت آن وابسته به همین انتخابات‌ بوده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: وجهه‌ای که جمهوری اسلامی به دست آورده به پشتوانه مردم و ملت بزرگوار ایران بوده است پس با انتخاب افراد اصلح به اقتدار و امنیت نظام کمک کنیم.

دکتر فرهاد فرامرزیان امروز دهم بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه‌های لرستان که با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور در محل سالن جلسات این نهاد برگزار شد، با اشاره به مشارکت دانشجویان و افزایش مشارکت آنان در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه که از عمر با برکت آن می‌گذرد بیشترین انتخابات را انجام داده و حیات سیاسی انقلاب و امنیت آن وابسته به همین انتخابات‌ بوده است.

وی اضافه کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه خون شهدا تثبیت شده و نیاز است در این برهه حساس با ترغیب و تشویق دانشجویان و اساتید به‌عنوان سفیران بیداری و آگاهی بخشی در کف جامعه بتوانیم انتخابی اصلح را به‌ دور از تعصبات قومیتی داشته باشیم تا فرد منتخب حافظ امنیت جامعه باشد.

فرامرزیان بیان کرد: ضرورت دارد دانشگاه و آموزش عالی در این برهه از زمان، با برگزاری همایش‌ها و مناظرات دانشجویی از کاندیداها دعوت و سؤالات و مسائل مربوط را از نامزدها مطالبه کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تأکید کرد: افرادی که با آگاهی، بصیرت و به دور از تعصبات قومی قبیله‌ای انتخاب می‌شوند قطعاً در تثبیت نظام در سطح ملی و فراملی مؤثر خواهند بود.  

وی خاطرنشان کرد: وجهه‌ای که جمهوری اسلامی به دست آورده است به پشتوانه مردم و ملت بزرگوار ایران بوده است پس باید دست به دست هم دهیم و در این انتخابات حساس با انتخاب افراد اصلح به اقتدار و امنیت نظام کمک کنیم.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جهاد دانشگاهی لرستان - انتخابات - فرامرز فرهادیان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم