حمایت مدیرکل ارشاد لرستان از فعالیت کانون‌های تخصصی خواهران 

کد خبر: 
۵۴۶۵
در نخستین همایش کانون‌های تخصصی اعلام شد؛

حمایت مدیرکل ارشاد لرستان از فعالیت کانون‌های تخصصی خواهران 

حمایت از فعالیت کانون‌های تخصصی خواهران 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اعلام کرد: از برنامه‌های مؤثر و تحول‌گرای کانون‌های تخصصی خواهران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حمایت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «اعظم روانشاد» روز پنج‌شنبه در نخستین همایش تخصصی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران لرستان، با بیان اینکه بانوان به‌عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش مهمی در عرصه فرهنگی و مقابله با توطئه‌های دشمنان دارند، گفت: فعالیت کانون‌های تخصصی بانوان بستر تمدن‌سازی و تقویت فرهنگ دینی و عمومی جامعه است.

وی با اشاره به نقش مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جامعه و دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری گفت: امروز تلاش به‌منظور رفع دغدغه‌های ایشان تکلیف عموم مردم به‌ویژه فعالان عرصه فرهنگ، دین و مساجد است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه تمدن‌سازی و جامعه‌پذیری از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، افزود: رفع این دغدغه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در عرصه فرهنگی، دینی و تکیه بر مسجد محوری است.
 
«روانشاد» به فعالیت ۵۲۹ کانون فرهنگی هنری مسجد در لرستان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد اقدامات راهبردی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم.
 
وی تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب، فعالیت‌های خواهران بستر ایجاد تحول و تقویت عرصه فرهنگی باشد و برای کادرسازی، شبکه‌سازی و جذب نخبگان در کانون‌های تخصصی خواهران باید اقدام شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: از برنامه‌های مؤثر و تحول‌گرای کانون‌های تخصصی خواهران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حمایت می‌شود.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - اعظم روانشاد - کانون های تخصصی خواهران

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم