حمایت دانشگاه آزاد لرستان از طرح‌های تولیدی

کد خبر: 
۲۴۳۱
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان مطرح کرد:

حمایت دانشگاه آزاد لرستان از طرح‌های تولیدی

حمایت دانشگاه آزاد لرستان از طرح‌های تولیدی

ادررئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و رئیس واحد خرم‌آباد اظهار داشت: از همه اساتید و دانشجویان دعوت می‌کنیم ایده‌ها و طرح‌های خود را به مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد ارائه دهند و از طرح‌هایی که به تولیداتی برای جامعه و دانشگاه منجر شود، حمایت می‌کنیم.

 به گزارش خبرنگار زرک؛ سیامک بهاروند در مراسم تصویری تجلیل از پژوهشگران برتر با تبریک هفته پژوهش و فناوری به همه محققان و پژوهشگران کشور گفت: زیر بنای پیشرفت و توسعه هر کشوری پژوهش و تحقیق است و بدون پژوهش رکود و سکون بر دانش بشری غالب  می‌شود .

وی افزود: کشوری که پژوهش را سرلوحه امور علمی خود قرار ندهد از دور رقابت با سایر کشورها که بدنبال کشف حقایق جدید و درک بهتر از دنیای اطراف خود هستند جا خواهد ماند.

نبود دانشجوی تحصیلات تکمیلی عامل ضعف پژوهش است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد تاکید کرد: آموزش و پژوهش در دانشگاه به هم پیوسته‌اند و هر عضو هیأت علمی که فقط به یکی از این دو بسنده کند به طور قطع از وظیفه ذاتی خود فاصله گرفته است.

بهاروند، وجود دانشجوی تحصیلات تکمیلی در کنار یک عضو هیأت علمی را در امر پژوهش مهم ارزیابی کرد و گفت: یک پای انجام کار پژوهشی و تحقیقی در کنار استاد، وجود دانشجو است که متاسفانه در خیلی از رشته‌ها دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد نداریم که این امر می‌تواند باعث ضعف در انجام کارهای پژوهشی شود.

وی در ادامه به راه اندازی مرکز رشد در واحد خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: از همه اساتید و دانشجویان دعوت می‌کنیم ایده‌ها و طرح‌های خود را به مراکز رشد ارائه دهند و دانشگاه تلاش می‌کند در حد امکان از طرح‌هایی که به تولیداتی برای جامعه و دانشگاه منجر شود حمایت کند.

عباس قادری/

 

برچسب‌ها: 
سیامک بهاروند - دانشگاه آزاد اسلامی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم