حمایت از ۲۰ هزار خانوار در طرح «شهید سلیمانی»

کد خبر: 
۲۷۰۰
فرمانده سپاه لرستان خبر داد؛

حمایت از ۲۰ هزار خانوار در طرح «شهید سلیمانی»

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان ۲۰ هزار و ۴۳۴ خانوار مورد حمایت سپاه استان قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار مرتضی کشکولی امروز دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت و روند اجرای طرح مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی با اشاره به همکاری سه هزار و ۷۲۴ بسیجی در قالب تیم‌های مختلف در راستای اجرای این طرح در لرستان، اظهار داشت: این تیم‌ها به همکاری دانشگاه علوم پزشکی به مردم ارائه خدمات می‌کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی چهار شیفت تا پایان امسال و فعالیت ۱۴ هزار و ۸۹۶ بسیجی در این راستا برای ارائه خدمات به مردم، تصریح کرد: برای اجرای طرح شهید سلیمانی در مجموع پنج تیم در لرستان طراحی شد که مسئولیت دو تیم حمایتی و عملیاتی بر عهده سپاه استان قرار داده شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به ارائه خدمات ۴۰۰ نفر از پاسداران کادر درمان رسمی، وظیفه و بسیجی استان و جایگزینی آنها به جای کادر درمان، بیان داشت: از این تعداد ۱۰۷ نفر کادر درمان سپاه و ۲۹۳ نفر نیز از بسیج جامعه پزشکی بوده‌اند.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان ۲۰ هزار و ۴۳۴ خانوار مورد حمایت سپاه استان قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: همچنین ۵۸ هزار و ۶۸۶ بسته معیشتی و بهداشتی نیز در سطح استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین بالغ بر ۱۲۰ هزار خانوار از جمعیت ۵۰۰ هزار خانوار استان در بانک اطلاعاتی ایجاد شده برای حمایت ثبت نام شده‌اند، افزود: تا کنون هفت هزار و ۳۰۰ بسته کمک آموزشی، ۱۰۵ سری جهیزیه، ۸۹ هزار ماسک و... توسط سپاه استان در لرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
مرتضی کشکولی - فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم