حضور جهادی بسیجیان برق لرستان در همه عرصه‌ها

کد خبر: 
۵۴۶۶
مدیرعامل شرکت برق استان مطرح کرد؛

حضور جهادی بسیجیان برق لرستان در همه عرصه‌ها

هفته بسیج در شرکت توزیع برق استان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: بسیجیان این شرکت در همه عرصه‌ها حضور جهادی داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مهران امیری» ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، گفت: هفته بسیج یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند از این رو تاریخ این دوران با شکوه و حماسی باید بخوبی به آیندگان انتقال داده شود.

وی اظهار داشت: بسیجیان شرکت توزیع برق لرستان همواره در تمامی عرصه‌هایی که نیاز بوده حضور جهادی داشته‌اند و خدمات صادقانه و بی‌وقفه به مردم ارائه کرده‌اند.

فضاسازی‌های محیطی، عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد، برپایی میز خدمت، تجلیل از بسیجیان و خانواده شهدای همکار، برگزاری مسابقات فوتسال و دارت (آقایان و بانوان)، بازدید علمی بسیج مهندسین صنعتی از مراکز صنعتی استان، برگزاری جلسه جهاد تبیین از اقدامات انجام شده توسط شرکت برق لرستان در هفته بسیج بود که مدیرعامل این شرکت به آنها اشاره کرد.

گفتنی است بسیج شرکت توزیع برق موفق به کسب رتبه برتر بسیج شرکت توزیع برق لرستان در سطح توانیر، رتبه برتر فعالیت پژوهشی و فنی مهندسی در سطح توانیر و همچنین انتخاب بسیجی نمونه شرکت توزیع برق لرستان توسط فرمانده بسیج وزارت نیرو در بین شرکت های توزیع کشور شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شرکت توزیع برق لرستان - مهران امیری - بسیج

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم