حضور انبوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

کد خبر: 
۶۲۵۴
امام جمعه خرم آباد؛

حضور انبوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

حضور انبوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ضرورت مشارکت همگانی در انتخابات امسال گفت: حضور انبوه و فراوان مردم در این رویداد موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با تاکید بر ضرورت دقت در انتخاب افراد شایسته اظهار داشت: اصل مشارکت و انتخاب افراد شایسته و صالح امر بسیار مهمی است تا کسی که انتخاب می شود به طور عملی، زبانی و رفتاری به ارزش های انقلاب پایبند باشد.

وی افزود: پایبندی به اصل مترقی ولایت فقیه، ساده زیستی، داشتن ایمان و تقوا و پایبندی به قانون باید در انتخاب فرد شایسته مورد توجه باشد.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: باید توانایی و دانایی لازم برای انجام وظیفه در افراد داوطلب نمایندگی مجلس وجود داشته باشد و حامی عدالت و حامی محرومان و عامه مردم در تمامی طرح ها و لوایح باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در عین حال نماینده مجلس باید با شخصیتی نفوذ ناپذیر راه هر گونه فساد را در طرح ها و لوایح مجلس ببندد و با تلاشی شبانه روزی همواره مدافع منافع ملی و استانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید پیگیر مطالبات اساسی استان باشند گفت: یکی از علل عقب ماندگی برخی استان ها عدم روحیه همکاری نمایندگان با همدیگر و با دو قوه دیگر است در صورتیکه بسیاری استان های پیشرفته توانسته اند هماهنگی خوبی بین مجمع نمایندگان و نمایندگان با ۲ قوه دیگر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آینده برای ایران اسلامی روشن است گفت: ایران محور مقاومت و مانع نظم جهانی مورد قبول آمریکا است به همین دلیل مانع تحقق اهداف دشمنان شده و آنها را به عقب رانده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف بیان کرد: ما داشته های غنی معنوی، فرهنگی، منابع فراوان و مردمی با ایمان و سطح هوشی بالا داریم که در عرصه های علمی و فناورانه مانع تحقق اهداف دشمنان شده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین اضافه کرد: تا تربیت اسلامی حاکم و فضای حقیقی و مجازی از اهانت ها، توهین و بداخلاقی پاک نشود ، امام عصر ظهور نخواهند کرد .

وی همچنین با اشاره به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان عج گفت: این افراد تلاش می کنند تا تعدادی که قصد آسیب زدن به ملت و نظام را دارند شناسایی شوند.

وی با تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات خبرگان رهبری نیز بیان کرد: در کنار شرکت در دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت در ششمین دور مجلس خبرگان رهبری نیز دارای اهمیت است چون کار این مجلس تعیین ولی فقیه و نظارت بر کار وی می باشد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شرکت در انتخابات - نا امیدی دشمنان - نماینده ولی فقیه - حجت الاسلام شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم