حذف همیشگی نقاط حادثه خیز راه‌های لرستان 

کد خبر: 
۴۹۱۲
با کمک راهداری و راه و شهرسازی استان صورت می‌گیرد؛

حذف همیشگی نقاط حادثه خیز راه‌های لرستان 

احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان اعلام کرد: راهداری استان و راه و شهرسازی در تلاشند نقاط حادثه خیز را برای همیشه حذف کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «احمدرضا دالوند» امروز چهارشنبه در طرح زمستانه پلیس و دستگاه‌های امداد رسان، با بیان اینکه سال‌های گذشته به دلیل وقوع بارش‌ها، به صورت مقطعی شاهد بسته شدن جاده‌ها و بوجود آمدن چالش‌های جدی بودیم، عنوان کرد: در این راستا بایستی با آمادگی کامل در این مسیرها و جاده‌ها حضور پیدا کنیم و تا تلاش نماییم اتفاقات ناگواری برای هموطنان عزیز رخ ندهد.

وی، خطاب به نیروهای پلیس و دستگاه‌های امداد رسان بیان داشت: اقداماتی که در این طرح صورت می‌گیرد بسیار مهم است؛ چرا که حضور شما در این مسیرها و سطح جاده‌ها، موجب می‌شود حادثه ناگواری رخ ندهد و خانواده‌ای داغدار نشود و شما جایگاه ویژه‌ای را در نزد خداوند خواهید داشت.

معاون عمرانی استانداری لرستان، با تاکید بر لزوم آمادگی تجهیزات، امکانات و به روز رسانی این تجهیزات و امکانات، گفت: در این راستا دستگاه‌های خدماتی اقدام به اورهال و به روز رسانی این تجهیزات و امکانات کنند.

دالوند، با اشاره به نقاط حادثه‌خیز باید توجه جدی‌تری صورت گیرد، افزود: هر ساله بارش‌ها در گردنه‌های «زاغه»، «رازان»، «گله بادوش» و… بیشتر است و گاهی در تردد در این مسیرها دچار مشکل می‌شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسیر گردنه «گله بادوش» بسته شده است و باید تلاش شود که سریع‌تر مسیرها باز شود، گفت: ما حدود هشت هزار کیلومتر آزادراه و بزرگراه و پنج هزار کیلومتر راه‌های فرعی و روستایی داریم.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اعلام اینکه برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش‌های زیادی شده و خوشبختانه اعتبارات خوبی هم در این زمینه پیش بینی شده است، تصریح کرد: راهداری استان و راه و شهرسازی در تلاشند این نقاط حادثه خیز را برای همیشه حذف کنند.

دالوند بیان داشت: یکی از اتفاقات خوبی که سال گذشته رخ داد رفع پیچ خطرناک «گاوکش» در مسیر نورآباد بود و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر این نقاط حادثه خیز را رفع کنیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - احمدرضا دالوند - طرح زمستانه پلیس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم