جوانان فلسطینی با الگو از سردار سلیمانی در حال مجاهدت هستند

کد خبر: 
۵۳۷۴
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور:

جوانان فلسطینی با الگو از سردار سلیمانی در حال مجاهدت هستند

جوانان فلسطینی با الگو از سردار سلیمانی در حال مجاهدت هستند

خرم‌آباد ـ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: جوانان فلسطینی با الگو از سردار شهید سلیمانی در حال مجاهدت هستند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رمضان موسوی مقدم» امروز پنج‌شنبه که در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مانند انفجار نور ، چهره ها را روشن و مردم را بر ارزش‌های اسلامی و جبهه‌های حق علیه باطل آگاه کرد که در این راستا جوانان بسیاری طی هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و در راه انقلاب به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه در هزار و ۴۰۰ سال گذشته بیشترین دشمنی علیه اسلام صورت گرفته؛ اما شاهد سرافرازی سربازان اسلام هستیم، اضافه کرد: همچنین در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی بسیاری از جوانان مقابل دشمنان ایستادگی کردند و اکنون وصیت نامه شهدا باید در مجالس مختلف بازخوانی شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه مکتب اسلام دارای دشمنان بسیار است، تصریح کرد: همواره جریان تاریخی حق و باطل در گذر زمان وجود دارد و قرن بیستم اوج فشارهای فرهنگی غرب در کشورهای شرقی بود و هجوم فرهنگ غربی به جهان اسلام را شاهد بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم همچنین گفت: در دفاع گروه مقاومت حماس مقابل رژیم صهیونیستی نیز، جوانانی با الگو از سردار شهید سلیمانی در حال مجاهدت هستند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
یادواره شهدا - لرستان - بنیاد شهید و امور ایثارگران - سید رمضان موسوی مقدم

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم