جوانان تمام توان خود را در جهت توسعه استان به کار گیرند

کد خبر: 
۹۵۳
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

جوانان تمام توان خود را در جهت توسعه استان به کار گیرند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جوانان باید با خودباوری و اعتماد به نفس در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند و تمام توان خود را در جهت توسعه استان و ارتقای ملی به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمود ثمینی شامگاه چهارشنبه که در نشست با مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان لرستان سخن می‌گفت، با اشاره به نگاه رهبر معظم انقلاب به جوانان و به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد را بازوان حاکمیت و یاری دهندگان دولت می‌دانیم.

وی، بیانیه گام دوم انقلاب را یک اساسنامه و مرامنامه‌ای خواند که باید به عنوان یک الگو و سند کاری مورد توجه همگان قرار گیرد و افزود: لازم است همه افراد بر اساس این چهارچوب هدف‌گذاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان یادآور شد: ضرورت دارد به جوانان اعتماد کنیم و امورات را به آنان واگذار کنیم و لازمه این کار فرهنگ‌سازی، نیرو پروری و مدیرپروری، اعتماد به فکر، توان و مدیریت جوانان است که این کار شروع شده و اتفاق خواهد افتاد.

ثمینی، قرار گرفتن برخی از جوانان در راس مسندهای اداری را نویدبخش مسئولیت‌پذیری و فراهم کننده حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی جامعه دانست و با اشاره به مشارکت و حضور جوانان در تمامی عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی، یادآورشد: جوانان باید با خودباوری و اعتماد به نفس در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند و تمام توان خود را در جهت توسعه استان و ارتقای ملی به کار گیرند.

وی، به حضور فعال جوانان در جریان سیل فروردین ۹۸ و مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: عملکرد فوق‌العاده مردم لرستان و خصوصاً جوانان در امداد رسانی، مشارکت و رساندن کمک‌‌های مالی به اقشار آسیب پذیر قابل تقدیر است.

ثمینی بر لزوم هماهنگی و مدیریت اقشار و صنوف مختلف در قالب ستاد هماهنگی برای ساماندهی کمک‌های اقشار مختلف تاکید کرد وگفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند و پای کار باشند تا آنچه مورد نیاز سمن‌ها (سازمانهای مردم نهاد) است در چهارچوبه مقررات فراهم شود.

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - محمود ثميني - اداره كل ورزش و جوانان لرستان - سمن ها - سازمان هاي مردم نهاد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم