جمع‌‌آوری معتادان متجاهر لرستان ظرف یک هفته

کد خبر: 
۳۹۷۱
فرمانده انتظامی لرستان:

جمع‌‌آوری معتادان متجاهر لرستان ظرف یک هفته

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از جمع آوری معتادان متجاهر این استان ظرف یک هفته خبر داد و گفت: این مهم با همکاری سایر دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سردار یحیی الهی که در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: امنیت یعنی کسی که احساس خطر نکند و خود را از خطر محفوظ بدارد.

وی از «امنیت» به عنوان وجه مشترک اصحاب رسانه و نیروی انتظامی یاد کرد و گفت: امنیت یک مولد و تولید اجتماعی است و در بحث سرقت و پیشگیری از آن فقط نیروی انتظامی دخیل نیست. ۱۷ سازمان باید دست به دست هم دهد تا سرقتی اتفاق نیافتد و وقتی بزه صورت گرفت برخورد با آن یک ضرورت است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم به مراتب کم هزینه تر از وقوع جرم و بزه و برخورد با آن است، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری از خصوصیات اصحاب رسانه است و انتظار داریم خبرنگاران به نیروی انتظامی کمک کنند.

سردار الهی تأکید کرد: دستگاه‌‌های اجرایی و متولی تولید امنیت باید پای کار آیند اما متاسفانه ارگان‌های استان نه تنها به وظیفه خود در این رابطه عمل نمی‌کنند که این مهم را رها کرده‌اند.

وی، فرهنگ‌سازی در پیشگیری از وقوع جرم را ضروری دانست و بیان داشت: یکی از مطالبات ما مطالبه گری خبرنگاران است و مطالباتی که پلیس از ارگان‌ها و دستگاه ها دارند را پیگیری کنند تا پلیس به هدف عالیه خود که تولید امنیت است دست یابد.

فرمانده انتظامی لرستان با اعلام اینکه زیرساخت‌ها و ابزار در پلیس ضعیف است، خاطرنشان کرد: با کمک خیرین امنیت ساز این ضعف، مرتفع می‌شود.

سردار الهی، همراهی مردم و مسئولان با پلیس را مطالبه به حق نیروی انتظامی استان عنوان کرد و گفت: با تغییر دو مسئول به طور قطع در دستگاه و ارگان مورد نظر تغییر و تحول ایجاد می‌شود. طی مدت کوتاهی که در لرستان حضور دارم نیازمندی‌های استان را شناسایی کرده‌ام.

وی، بیکاری و مشکلات اقتصادی را سرمنشاء معضلاتی چون طلاق، اعتیاد، سرقت و... در استان لرستان دانست و گفت: سرمایه گذاری اقتصادی در این استان کم و بسیار ضعیف است و یکی از دلایل آن  ترویج احساس ناامنی است و نباید چهره استان را در کشور مکدر کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان به جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح استان ظرف یک هفته آینده خبر داد و گفت: این مهم با همکاری سایر دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر است.

ازدیاد سهمیه جذب نیروی انتظامی لرستان، تشکیل اتاق فکر، استقرار ایست بازرسی ثابت در مسیر بزرگراه خرم‌زال از برنامه‌های کاری سردار الهی بود که به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها: 
فرماندهی انتظامی لرستان - یحیی الهی - معتادان متجاهر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم