جلوی مخالفان اسلام ایستادگی کنید

کد خبر: 
۴۳۲۱
شهید غلامرضا بنیادیان:

جلوی مخالفان اسلام ایستادگی کنید

شهید غلامرضا بنیادیان

کمیته فضای مجازی کنگره شهدای لرستان فرازهایی از وصیت‌نامه شهید غلام‌رضا بنیادیان را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ کمیته فضای مجازی کنگره شهدای لرستان که هر هفته به معرفی و انتشار فرازهایی از وصیت‌نامه شهدای گرانقدر این استان می‌پردازد، این هفته بخشی از وصیت‌نامه شهید «غلام‌رضا بنیادیان» را منتشر کرد.

در این وصیت‌نامه آمده است:

و من نیز در راه عقیده‌ام آگاهانه به جهاد علیه تمامی باطل بر می‌خیزم و چه باک از کشته شدن در راه عقیده‌ام؛ زیرا نوید قرآن است که می‌فرماید: «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِی سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ».

به خدمت سپاه درآمدم شاید بتوانم دینی را که نسبت به ملتم و کشور دارم با ایثار خون خود ادا نمایم و از خداوند بزرگ می‌خواهم مرا توفیق دهد تا بتوانم با ایثار خون خویش هر چه بیشتر به امام امت و انقلاب اسلامی خدمت کنم.

من وظیفه خود دانستم که به خدمت سپاه انقلاب اسلامی ایران درآیم. پس از این رو مادر، خواهران و برادران عزیزم شما را وصیت می‌کنم که اگر افتخار شهید شدن را پیدا کردم در مرگ من تأسف نخورید و الگویی باشید برای خواهران و مادران و برادران شهیدان دیگر، زیرا انسانی که از مادر متولد می‌شود عاقبت خود خواهد مُرد و چه افتخار بزرگی که چگونه مردن را خود انتخاب کنی و من با کمال میل از حاکمیت و استقرار مکتب نجات‌بخش اسلام از بذل جان خود دریغی ندارم و تا آخرین قطره خون مقابل دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی خواهم ایستاد. و حال که برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به جبهه می‌روم از خداوند بزرگ می‌خواهم مرا توفیق دهد تا بتوانم با ایثار خون خویش هر چه بیشتر به امام امت و انقلاب اسلامی خدمت کنم و نیز شما را سفارش می‌کنم در صورت شهید شدن من، همچنان خط امام و انقلاب اسلامی را دنبال کرده و تا جایی که توان دارید در جلو مخالفان انقلاب ایستادگی کرده و به گفته‌های امام امت خمینی بزرگ که همانا گفته‌های قرآن و پیغمبر اسلام است عمل نمایید.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهدای لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم