جابه‌جایی ۴ میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان

کد خبر: 
۵۸۷۶
معاون راهداری لرستان خبر داد؛

جابه‌جایی ۴ میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان

جابه‌جایی ۴ میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از جابه‌جایی بیش از چهار میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل این استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «رضا عبدی» شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، چهار میلیون و ۲۰۵ هزار و ۵۷۴ تن انواع کالا با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سه میلیون و ۹۳۰ هزار و ۷۰ تن، ۴ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: این میزان کالا در قالب ۳۱۵ هزار و ۵۷۰ فقره بارنامه جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۰۷ هزار و ۱۹۴ بارنامه، ۲ درصد افزایش داشته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۰ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۱۹ هزار و ۸۸۲ راننده و ۱۱ هزار و ۷۴۵ ناوگان باری سنگین در بخش حمل‌ونقل باری استان فعالیت می‌کند.

عبدی به آمار وانت‌بارهای استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۶۷ وانت‌بار و ۱۶۲ راننده دارای کارت هوشمند در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند، همچنین تأسیس و ثبت یک شرکت حمل‌ونقل تخصصی وانت‌بار و تأسیس چهار شرکت وانت‌بار دیگر در استان با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در خصوص سامانه حمل مواد معدنی و تهیه شناسنامه معادن این اداره کل با همکاری سازمان صمت استان در حال جمع‌آوری و ثبت مشخصات همه معادن و مراکز تولید بار در سطح استان هستند که در حال حاضر این طرح در شهرستان‌های چگنی و دورود به اتمام رسیده است.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
ناوگان حمل و نقل - لرستان - اداره کل راهدابی - رضا عبدی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم