جابه‌جایی ۳۱ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌و نقل عمومی لرستان

کد خبر: 
۶۴۶۶
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان؛

جابه‌جایی ۳۱ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌و نقل عمومی لرستان

جابه‌جایی ۳۱ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌و نقل عمومی لرستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، ۳۱ هزار و ۹۳۷ نفر با استفاده از ناوگان حمل‌و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، رضا عبدی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهارداشت: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند تا پایان ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲، چهار هزار و ۲۷۹ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۲۹ اسفندماه، ۳۱ هزار و ۹۳۷ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۳۳ هزار و ۹۳۶ مسافر، به میزان ۶ درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان اضافه کرد: از این تعداد مسافر هشت هزار و ۴۴۰ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۱۴هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان مینی بوس و هشت هزار و ۵۳۱ مسافر با ناوگان سواری کرایه جابجا شده‌اند.

عبدی افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان هستند و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح نمایند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
ناوگان مسافربری - مسافران نوروزی - جا به جایی مسافر - راهداری - عبدی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم